ויראלי

יעל שלביה עולה על השטיח האדום: ההישג המרשים של הדוגמנית

יעל שלביה ועומר נודלמן, צמד הדוגמניות המצליחות, עלו על השטיח האדום בטקס פרסי האופנה הנוצץ שנערך בלונדון מטעם חברת "רנואר", שם הם משמשות כפרזנטוריות
מערכת ice |  2
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
יעל שלביה, אחת הדוגמניות המצליחות לאחרונה בישראל ובת זוגו של הזמר עומר אדם, נפרדה למספר ימים מבן זוגה הזמר וטסה עם הדוגמנית והכוכבת עומר נודלמן ‏לטקס פרסי האופנה הנוצץ שנערך בלונדון.
שלביה ונודלמן ‏הוזמנו לטקס מטעם חברת רנואר, לה הן משמשות כפרזנטוריות ראשיות, וצעדו על השטיח האדום לצד כוכבים הוליוודיים נחשקים במיוחד. מלבדן באירוע הנחשק נכחו גם הבינלאומיים אירנה שייק, אשלי גרהאם, ריטה אורה, אליזבת דביקי "מהכתר", ליאם פיין ומאנו רויס כוכב "אליטה".
השתיים התהדרו בשמלות נוצצות במיוחד  מקולקציית הסילבסטר החדשה של החברה באחד מאירועי האופנה הנוצצים והנחשבים ביותר בעולם. כזכור, לאחרונה אור לוזון, חברתה של יעל שלביה, חגגה את יום ההולדת ה-28 שלה במסעדה כשמספר רב של חברים וחברות, מפורסמים ביותר הגיעו להרים, ביניהם כמובן שלביה.
במהלך החגיגה מנקרת העיניים, בין יעל שלביה ובת הזוג החדשה של האקס שלה ברנדון קורף, יולי חמו, נרשם מפגש מסקרן מאוד, שלא בטוח שאדם אפילו היה מודע לו. השלושה בילו ביחד, אך כמובן לא היו יותר מדי זה בסביבתם של אלה.

הסטורי של שלביה ונודלמן מהטקס (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דואגת
    חנה 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואי איזה רזון קיצוני מטורף
    סגור
  • 1.
    זו לא אפנה
    גועל נפש 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו פריצות הדרה ההובלה הזו
    סגור