ויראלי

אחיו של כוכב האח הגדול ינסה שוב: הנישואין יינצלו?

רועי בר נתן, אחיו של עומרי, ואשתו אלינור קופלר, מהמשפחות העשירות בישראל, יפנו לעזרה מקצועית ויגיעו לסדרה של טיפולים זוגיים כדי לנסות לצלוח ולגשר על הפערים. קופלר חגגה את יום הולדתה ה-35 ושיתפה תמונה זוגית משותפת ומרגשת עם בעלה
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום pixabay, פייסבוק/ האח הגדול)

רק לפני חודשיים החלו לצוץ דיווחים לפיהם אלינור קופלר ובעלה רועי בן נתן, אחיו לש כוכב האח הגדול עומרי בר נתן, חווים קושי בנישואים ונמצאים במשבר שבגינו החליטו להיפרד אחרי ארבע שנות נישואים שבהם הספיקו להיא לעולם שני ילדים.
 



בר נתן אמנם עוד לא עזב את הבית אבל על פי TMI השניים חוו משבר זוגי קשה וכן, גם אופציית גירושים מרחפת לה באוויר. לקופלר, שמגיעה מאחת המשפחות המיוחסות בישראל, הייתה שנה קשה במישור נוסף, כאשר היא נאבקה במחלת סרטן השד.

קופלר היא בתו של ליאון קופלר מבעלי "סופר פארם" ובתה של עירית שטראוס מבעלי "שטראוס" ועל פי הדיווח החדש היא מתכוונת להלחם על נישואיה לבר נתן ודווח כי השניים ינסו לשקם את ההריסות.
על פי הפרסום החדש ב-TMI, השניים יפנו לעזרה מקצועית ויגיעו לסדרה של טיפולים זוגיים כדי לנסות לצלוח ולגשר על הפערים. הבוקר (רביעי) קופלר חגגה את יום הולדתה ה-35 ושיתפה תמונה זוגית משותפת ומרגשת עם בעלה, כעת נראה האם הניסיון יצלח.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה, ומחר הם גם ילכו לרופא שיניים
    מישהו 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לכל הרוחות זה כותרת וכתבה שלמה? הם אפילו לא נפרדו, אז למה זה בכתבה? אם לא אכפת להם נשמח לדעת מה הם קונים בסופר, ואם הם אי פעם ביקרו רופא כירורג
    סגור