ויראלי

חצרוני: "ברור שאני מעוניין להחליף את נתן זהבי"

האם אמיר חצרוני יחליף את נתן זהבי? אם שואלים את חצרוני, אז הוא מרגיש כי הוא ראוי לכך. בעקבות דבריו הבוטים של זהבי אמש (ראשון), חצרוני לא חסך את דעתו 
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אמיר חצרוני לא פגש פרובוקציה שהוא לא אהב. הסערה הציבורית אמש (ראשון) אותה עורר איש התקשורת נתן זהבי במהלך תכניות ברדיו 103FM. זהבי איחל לחרדים והדתיים שיקשרו את התפילין ויתלו עצמם.
"ברור שאני מעוניין להחליף את נתן זהבי האלטע זאכן ב-103FM. ברור שמגיע לי", התחיל חצרוני את ציוצו. "אבל אני לא רוצה שזה יקרה כי זהבי הביע דעה לגיטימית על תפילין". מי שקרא עד כאן חשב שחצרוני מגן על זהבי, על חופש הביטוי, אך חצרוני החליט כי לא מספיק.

"אני מזכיר שוב שלתפילין שלי מהבר מצווה נמצא שימוש יעיל. הן הועברו לידיו של זכריה ההאסקי שיהיה לו מה ללעוס. אני גם מזכיר שעשיתי בר מצווה מתוך כפייה", עבר חצרוני לתיאור שללא ספק יפגע בציבור רחב במדינת ישראל.
כזכור אתמול זהבי אמר בתכניתו: "הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום, אבל הם נציגי ציבור". וזכה לתגובות זועמות כולל ח"כ ינון אזולאי מש"ס שאמר על זהבי "בריון מסוכן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יאומן
    שירן 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא העביר את התפילין לכלב שילעס?? גם אם הוא לא מאמין למה לבזות את התפילין מדוע לא לתרום לאיש יהודי יקר אולי חתן בר מצווה שידיו אינו משגת לרכוש תפילין מדוע לבזות
    סגור
  • 1.
    מתי האיש הזה ימות כבר ??? (ל"ת)
    אסף 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור