בארץ

נתן זהבי באמירה מקוממת נגד הדתיים, בש"ס זועמים

זהבי אמר בשידור חי: "כל הדרעקעס האלה, לכו קיבינימט עם ההדלקת נרות ועם התפילין". עוד ציין זהבי כי: "הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור"
דוד זולדן |  7
נתן זהבי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
נתן זהבי השתלח בשידור חי: "כל הדרעקעס האלה, לכו קיבינימט עם ההדלקת נרות ועם התפילין". עוד ציין זהבי כי: "הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".
איש התקשורת נתן זהבי עורר סערה ציבורית לאחר שבשידור חי ברדיו 103FM איחל כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם. "כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין".
לדברי זהבי, "הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".
ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיב לדברים ואמר: "ממש לא מזמן כולם זוכרים איך סיימו מרצ את יום הבחירות על הזלזול בתפילין, ככה צריך להיות עם נתן זהבי אם יש טיפה של כבוד להנהלת רדיו 103fm".
ח"כ ינון אזולאי מש"ס: "בריון מסוכן".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    האמת אדם מסכן, בודד ומתוסכל
    יוסף 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיתון סופשבאופן קבוע מעלה תמונות עבר שחו עם מפורסמים ומספר סיפורי פוגי, רין לו עתיד רק עבר למסכן. מי ששונא דתיים גם אין לו עולם הבא
    סגור
  • 6.
    מצטרף לכל מילה זהבי (ל"ת)
    יואב 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הוא צודק רק עסקנות בלי לתת כלום
    הצודק 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בתורה שום דבר על ללמוד תורה וכל מה שהם עושים במדינה זה ביזיון לשמו של השם, לקחת הכל בלי לתת כלום בתמורה, אם תהיה פה מדינת הלכה לכולם ילמדו מאיפה יהיה להם כסף? מי יממן? בתקופת נפילת בית שני היתה מדינת הלכה, כוהנים ולויים עבדו במקדש והיתנ שנאת חינם, נפלגנות היהודית אז היתה כמו נפלגנות היום, זרמים וכתות בלי דבק מאחד, ששונאים אחד את השני בטוחים שדרכו של האחד היא הצדקת, עדיף שילמדו מההיסטוריה וילמדו דבר או שנים על קבלת האחר, גם החילוני. אחרת תיהיה פה מלחמת אחים
    סגור
  • 4.
    לא לכעוס,הוא צודק! זאת עובדה גם
    כל מילה! 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם לא נעים לשמוע.
    סגור
  • 3.
    קריית אתא
    אפרים 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתן זהבי. כזכור לא מזמן מתן זהבי עבר טיפול קשה במחלה קשה לא נשפוט אותו כרגע . מי שמזלזל בתפילין ובתורה הקדושה שלא יתפלא ויבכה ושלא יבקש רחמי שמיים בשעת צרה . זהבי אתה מזן לראות לנו איך אתה קושר את התפילין לגרונך . בהצלחה
    סגור
  • 2.
    איש תשקורת
    איציק זוארץ 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ליברמן במהדורה שניה להעמיס את החרדים על מריצה ולזרוק לזבל זהבי אומר שיתלו את עצמם עם התפילין ואף אחד לא מגיב מזעזע כמה שנאה יש
    סגור
  • 1.
    נתן זהבי הוא סוס מת
    ישראל 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תמיד עושה פרובוקציות בשביל הרייטינג לא אכפת לו כמה נדרסו בדרך.העיקר הוא אומר תהיו אנשים טובים..חח.שיסתכל במראה..חתיכת נרקיסיסט בלתי נלאה.
    סגור