ויראלי

אבי נוסבאום ניסה לעשות נועה קירל וחטף: "זבל של שחקן"

אחרי שנהג המונית דיבר עם נועה קירל ללא ידיעתו שזו היא, הסטנדאפיסט אבי נוסבאום ניסה לעשות את אותו הדבר וחטף: "מצחיק? בדיחות קרש, על הפנים.  זבל של שחקן, גם בנאדם טמבל". מה הייתה תגובתו של נוסבאום?
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
לא בטוח מי הופתע יותר: נועה קירל או הנהג המעריץ שהסיע אותה בלי לשים לב, וגילה מי הלקוחה שלו רק אחרי שהספיק לשפוך את שבחה בפניה. כוכבת הפופ הצעירה נסעה במונית בזמן ששמה עלה כנושא שיחה שגרם לנהג להחמיא להישגיה כשהוא כלל לא יודע שהוא מדבר עם קירל עצמה.
בסרטון שפרסם רן בוקר בטוויטר תועדה הנסיעה המפתיעה בה הנהג לא מפסיק לפרגן לכוכבת שיושבת במושב האחורי, "היא הגיעה לאירוויזיון בגיל 21 לא היה דבר כזה. עברה את נינט בשקט. אבל אל תשכחו שמגיל 12 ההורים שלה השקיעו בה מגיל אפס, וכל פעם התקשורת לכלכה עליה ופתאום היא עלתה למעלה".
מי שניסה לעשות את אותו הדבר הוא הסטנדאפיסט אבי נוסבאום, שהעלה סרטון לחשבון הטיקטוק שלו בו הוא מספר: "הנהג פה נראה לי לא זיהה אותי, בוא נעשה לו את הקטע של נועה קירל". נוסבאום שאל את נהג המונית: "תגיד, אתה מכיר את הסטנדאפיסט אבי נוסבאום?" הנהג השיב: "כן, מה איתו?". נוסבאום שאל: "אך הוא מצחיק לא?". הנהג ענה: "מצחיק? בדיחות קרש, על הפנים. למה מה נזכרת בו? זבל של שחקן, גם בנאדם טמבל". נוסבאום מיד השיב בציניות: "תוריד אותי פה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחח (למרות שהוא לא זבל של שחקן) (ל"ת)
    שיראל 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא שחקן. (ל"ת)
    גל 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור