ויראלי

ג'קי אזולאי מביכה את הגרוש: "זה לא אישי"

כוכבת הישרדות VIP הציגה הודיעה שקיבלה מישראל אזולאי, בעלה לשעבר, כדי לענות לביקורות שתקפו אותה: "שרוליק, זה לא אישי נגדך, אבל נמאס לי לשמוע שאומרים לי: תהיי קצת יותר עם הילדים שלך, למה הם עם אבא שלהם כל הזמן.."
מערכת ice | 
ג'קי אזולאי (צילום מסך חדשות 13)
כוכבת הישרדות VIP שהגיעה למקום השני בעונה החולפת, ג'קי אזולאי, מנצלת את החודשים מאז שעזבה את האי בו צולם הריאליטי הגרנדיוזי של רשת 13 ופשוט מנסה להינות מהחיים, כשהיא מככבת חדשות לבקרים במדורי הרכילות.
טענות קשות הופנו אליה לאחרונה מצד עוקבים ברשתות החברתיות שלא הפסיקו להעיר על כך שהיא תמיד נראית מצולמת באמצעו של בילוי, או השקה או מסיבה ונראה היה להם כאילו היא לא נמצאת מספיק עם ילדיה מהגרוש ישראל אזולאי.

לכן, החליטה לסגור עם אותם מבקרים חשבון והעלתה סטורי לאינסטגרם שלה ובו חשפה מה עומד מאחורי הסידור עם הגרוש: "שרוליק, זה לא אישי נגדך, אבל נמאס לי לשמוע שאומרים לי: תהיי קצת יותר עם הילדים שלך, למה הם עם אבא שלהם כל הזמן...".
עוד הוסיפה: "אז לכל המודאגים, הנה לכם הודעה רשמית מישראל אזולאי", כאן היא הציגה את ההודעה ששלח לה ובה נכתב: "מודיע לך מלבד היום שלי כרגע עם הילדים, אני לא נמצא לקחת להיות או להוציא אותם היום! כל טוב" ולסיום תייגה אותו בסטורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה