ויראלי
כוכבת חתונה ממבט ראשון זועמת: "סיוט. הוציאו אותי מאיזון"
כוכבת חתונה ממבט ראשון נחתה בישראל אחרי טיסת החגים שלה, אלה שבארץ חיכתה לה חשבונית מנופחת מחברת הסלולר, "אין דבר כזה שירות לקוחות בישראל"
משתתפת חתונה ממבט ראשון שני יוספון, שלקחה חלק בעונה הרביעית של הפורמט בישראל, חזרה מטיול בחו"ל וגילתה חיוב גבוה מטעם חברת הסלולר שלה, שלדבריה כלל לא סיפקה עבורה שירות שיחות וגלישה לחו"ל שרכשה.
יוספון שיתפה הערב את עוקביה בסיוט שעוברת מול חברת הסלולר שהיא נמנית בין לקוחותיה וכתבה, "טוב, מאסתי בחברת הטלפון. הקו והטלפון לא עבדו בחו"ל, סיכמו איתי זיכוי אבל זה מעולם לא התקבל. עכשיו אני רואה איזה חיוב אסטרונומי. מתקשרת לשירות לקוחות, 3 שעות על הקו, שלא נדבר על זה ששני נציגים לא טרחו לחזו אליי כשהשיחה התנתקה.
עוד ב-
"איך זה קורה שאין לצרכן הישראלי שום יכולת להגן על עצמו? העיקר הם גבו את הכסף ועכשיו הצרכן צריך לשבור את הראש. בארה"ב פותחיעם dispute מול חברת האשראי ומשתחררים מהסיוט הזה. פשוט בלתי נסבל. מתישים אותנו עד שנתייאש ונוותר והם את הכסף כבר גבו".
בסטורי נוסף הדגישה יוספון כי מדובר בניסיון ראשון לשירות גלישה בחו"ל והבהירה, "אני תמיד רק עם סים מקומי. הפעם חשבתי שזה יהיה קצר ויחסוך לי זמן. טעות גדולה! ענקית! במצטבר 8 שעות על הקו עם "שירות לקוחות". אין בישראל דבר כזה שירות לקוחות. הצליחו להוציא אותי מאיזון".
בסטורי נוסף הדגישה יוספון כי מדובר בניסיון ראשון לשירות גלישה בחו"ל והבהירה, "אני תמיד רק עם סים מקומי. הפעם חשבתי שזה יהיה קצר ויחסוך לי זמן. טעות גדולה! ענקית! במצטבר 8 שעות על הקו עם "שירות לקוחות". אין בישראל דבר כזה שירות לקוחות. הצליחו להוציא אותי מאיזון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה