ויראלי

מעיין אדם חושפת: האם תהיה אמא לבן או בת?

אחרי שחשפה על במת היכל התרבות בתל אביב בהרצאתה כי היא בהיריון ראשון בגיל 35, חשפה את מין היילוד לו היא מצפה: "הכל תקין ברוך השם ואני אסירת תודה ולא מצליחה להפסיק לבכות כי באמת זה כל כך עצום שקשה לעכל"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
רק לפני כחודש, מגישת הטלוויזיה והרדיו מעיין אדם הודיעה קבל עם ועדה על הריונה הראשון בגיל 35 מול אולם מלא, בהרצאתה בהיכל התרבות בתל אביב. היא בחרה לחשוף את האירוע המרגש באמצעות משה כורסיה, ששר על בימת ההיכל "מישהו יקרא לך אמא".
מעיין אדם, מהעסוקות שבנשות התקשורת כרגע, נמצאת בזוגיות חזקה ומרתקת עם חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר ולאחר החשיפה על ההיריון, כעת היא חושפת מה מין העובר שברחמה ואף הספיקה לחטוף לא מעט ביקורת בעקבות כך.

אדם שיתפה בתמונה של האולטרסאונד שעשתה וכתבה: "איך אנחנו מצפים לך ילדה שלנו". עוד הוסיפה וכתבה אדם: "הכל תקין ברוך השם ואני אסירת תודה ולא מצליחה להפסיק לבכות כי באמת זה כל כך עצום שקשה לעכל". 
כמו כן, עוד לפני שחשפה את מין העובר ולכך שהיא מצפה ליורשת עצר, כתבה אדם: "מה שכן, העובר לא מפסיק להשתולל בבטן, וממש הקשה על הצילום. באיזשהו שלב גם הרופא קרא לו קפצון, ומילא הבעיטות שאני הולכת לחטוף לכליות, אני מתה מפחד שהוא/י יצאו עם האופי שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה