ויראלי

הלוטו חושף: אלו הטעויות שיכולות לעלות לכם בכסף

בנוגע לטעות בהקלדת הספרות לאישור הטופס, בקשו מהזכיין לבטל את כרטיס ההשתתפות שרכשתם, והוא יפיק כרטיס השתתפות חדש עבורכם, אבל מתי הטעויות יכולות לעלות לכם ביוקר?
מערכת ice |  1
הכרטיס שזכה בלוטו (צילום מפעל הפיס)
הלוטו עונה על שאלות שיכולות להיות שוות לכם לא מעט כסף בנוגע לתהליך זיהוי לקוח. מה לדוגמא יכול לקרות אם טעיתם בהקלדת הספרות, או כיצד הפרטים האישיים שלכם מוגנים. הנה כמה דברים שאתם חייבים להכיר.
בנוגע לטעות בהקלדת הספרות לאישור הטופס, בקשו מהזכיין לבטל את כרטיס ההשתתפות שרכשתם, והוא יפיק כרטיס השתתפות חדש עבורכם. על גבי כרטיס ההשתתפות יופיעו הספרות שהקלדתם מתוך תעודת הזהות שלכם בצורה מקודדת (ספרות שונות מספרות תעודת הזהות), זאת על מנת לשמור על פרטיותכם (המספר המקודד, בין 8 ספרות, יופיע מעל המילים "כרטיס השתתפות").

חשוב לציין כי מספר הזיהוי (המקורי) אשר הוקלד על ידי המשתתף ו/או הקוד המוצפן לא נשמרים על ידי מפעל הפיס בשום מאגר מידע זמני או קבוע. מפעל הפיס לא יעשה שום שימוש, פנימי או חיצוני, במספר הזיהוי שהוקלד או בקוד המוצפן המופיעים בכרטיס ההשתתפות אלא לצורך אימות זהותו של משתתף המחזיק בכרטיס זוכה. בדיקה זו תעשה אך ורק בעת גביית פרס המחייב תשלום מס.
אם איבדתם את כרטיס ההשתתפות האם אתם יכולים לוודא שזכיתם או לדרוש זכייה? אז התשובה היא שלא ניתן לקבל זכייה ללא הצגת כרטיס השתתפות תקין. במידה וזכיתם בפרס שהינו מעל גובה תקרת הפטור ממס, עליכם להביא את כרטיס ההשתתפות שלכם ותעודה מזהה למפעל הפיס. אגף הבקרה במפעל הפיס ייבצע בדיקת התאמה של הקוד המוצפן לפרטי תעודת הזהות שלכם. במידה והקוד המוצפן אכן מתאים למספר תעודת הזהות שלכם, תקבלו את הפרס.
לגבי השאלה 'זכיתי בפרס מעל תקרת המס וטעיתי בהקלדת הספרות?' בכפוף להנחיות שניתנו למפעל הפיס מאת משרד האוצר, במקרה של אי התאמה בין מספר הזיהוי לקוד המוצפן - לא תשולם זכייה. חשוב: למניעת אי נעימות, אנא הקפידו כי הלקוח שרכש את כרטיס ההשתתפות יגיע בעצמו לקבל את הפרס עם תעודת הזהות שלו.
קניתם כרטיס עם שותף, האם שניכם צריכים להקליד את מספרי תעודת הזהות? רק לקוח שרכש ואוחז בכרטיס ההשתתפות צריך להקליד את ספרות תעודת הזהות שלו. הפרס יינתן לאותו לקוח בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיש קבב
    יופלי 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החי טוב לא לשלוח מפני שאי אפשר לזכות בלי דמעות אין אנחות
    סגור