ויראלי

הילה קורח ואילנה דיין חוגגות: איפה בילתה צמרת הברנז'ה?

המגישה של חדשות 13 ומגישת 'עובדה' בקשת 12 הגיעו לכבד את ספי עובדיה וליאור קינן בחתונתם, כאשר היו שם לא מעט פרצופים מוכרים כמו אודי סגל, תמר איש שלום, אביעד גליקמן ועוד
מערכת ice |  1
הילה קורח ואילנה דיין (צילום איגור גורליק)
בעוד ששמות מוכרים כמו גיא לרר, אברי גלעד ושרון גל מרשת 13 לא נקלטו בעדשת המצלמה, שורה של עיתונאים ואנשי תקשורת מהמובילים בישראל, גם מהערוץ המתחרה קשת 12, הגיעה לכבד את ספי עובדיה וליאור קינן ביום חתונתם.
החתונה של שני הכתבים ברשת 13 בקיבוץ מעברות הביאה מאות אנשים לחגיגה, רובם בלבוש קליל וחגיגי, עם שמלות קיץ ומכנסיים קצרות לחלק, כאשר בלטו כמה מאנשי התקשורת לטובה בהופעה מרשימה.

שמות מוכרים שהגיעו לכבד את הזוג היו כמובן מגישת חדשות 13 הילה קורח, אבל גם מגישת עובדה מקשת 12 אילנה דיין הייתה שם וגם אלון בן דוד. אודי סגל, ליאור ורוצלבסקי אביעד גליקמן, חזי סימנטוב ועוד מהערוץ הגיעו להרים לזוג המאושר.

צילום: איגור גורליק
עוד נכחו בחתונה, גם ישראל טויטו מנכ"ל חדשות 13 לשעבר, גולן יוכפז מנכ"ל התאגיד הנכנס, יוסי ורשבסקי מנכ"ל רשת לשעבר, הפרשן אבישי בן חיים, נגה ניר-נאמן, הזוג המלכותי הקודם של החדשות - תמר איש שלום ונדב אייל וכן גם יועצי תקשורת כמו אבי בניהו וברק סרי ואפילו דובר נשיא המדינה, נאור יחיא.

צילום: איגור גורליק

צילום: איגור גורליק
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה החגיגות הפרטיות שלהם הם ענין ציבורי
    חן 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב הציבור שונא את התקשורת המשודרת, כי בניגוד לעיתונאים הכותבים, שזו העיתונות האמיתית, העיתונאים בטלויזיה עסוקים בעיקר בעצמם ובהופעתם והרושם החיצוני שהם חושבים שהם מותירים. רובם אנשים מגעילים בעיני הציבור.
    סגור