תקשורת ומדיה

בזכות התיעוד: הנהג שהכה באכזריות בחולון נעצר ע"י המשטרה

אחרי התיעוד שהפך במהרה ויראלי ברשתות החברתיות, בו נראה נהג יוצא מהרכב במהלך ככל הנראה ויכוח עם נהג אחר, נוגח בפניו של הנהג ברכב המקביל, מכה אותו באכזריות ובורח כשהוא אף חוצה את הצומת הקרוב ברמזור אדום - הוא נעצר על ידי המשטרה
מערכת ice |  1
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
אחרי התיעוד שהפך במהרה ויראלי ברשתות החברתיות, בו נראה נהג יוצא מהרכב במהלך ככל הנראה ויכוח עם נהג אחר, נוגח בפניו של הנהג ברכב המקביל, מכה אותו באכזריות ובורח כשהוא אף חוצה את הצומת הקרוב ברמזור אדום - הוא נעצר על ידי המשטרה. 
הנהג המכה הוא תושב רמלה, בן 34, שנעצר אמש (חמישי) ונלקח לחקירה. המשטרה מסרה כי בסיום חקירתו יוחלט אם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו. התקיפה בוצעה בעת שבני משפחתו של הקורבן יושבים ברכב וזועקים לעזרה, כשבסרטון נראית ככל הנראה בתו של המותקף יוצאת עם בלונים מהרכב ככל הנראה בדרך לחגוג, חגיגה שהסתיימה בסיוט של ממש.

כמה שעות לאחר האירוע המאוחר, המשטרה פתחה בחקירת המקרה. מהמשטרה נמסר כי "בעקבות האירוע נפתחה חקירה, במסגרתה נגבתה עדות מהקורבן ונעשים מאמצים רבים לאתר את התוקף, שזהותו ידועה לנו". כעת כאמור הוא נעצר ונחקר על ידי המשטרה, שהגיעה אליו רק בעקבות אותו סרטון מפחיד שרץ לפני מספר ימים ברשתות החברתיות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאסר ארוך. ותביעה אזרחית של הנהג הנפגע. אוהו החלאה עוד (ל"ת)
    דוד 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור