ויראלי

כוכבות האח הגדול בדרך לאקזיט? הפרויקט יוצא רשמית לדרך

במשך עונה שלמה של האח הגדול, המעריצים של צמד האחיות, אילנה ודיאנה טרננקו, חיכו רק לדבר אחד - לקבל את הגרסה המוקלטת של השיר "ביץ' וואנה רייד". כעת, החלום שלהם מתגשם ובענק: "סוף סוף הצוות ביחד"
מערכת ice | 
אלו הסכומים שמשולמים לדיירי הבית (צילום יחצ רשת 13)
במשך עונה שלמה של האח הגדול, המעריצים של צמד האחיות, אילנה ודיאנה טרננקו, חיכו רק לדבר אחד - לקבל את הגרסה המוקלטת של השיר "ביץ' וואנה רייד" אותו כתבו כבר לפני כחמש שנים.
האחיות לבית משפחת טרננקו נכנסו השבוע לאולפן של מפיק ההיפ הופ יאנג (יונתן) הפנר על מנת להקליט את השיר. דיאנה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא אמרה: "סוף סוף הצוות ביחד", כשהיא וקולגנוב התראו למעשה לראשונה מאז יצאה מבית האח הגדול.
למי שעדיין לא מכיר, הפנר נחשב למפיק מוערך מאוד בסצנת ההיפ הופ הישראלית. הפנר עבד לאחרונה עם ראפרים מוכרים ומצליחים כמו מיכאל סוויסה, עדן דרסו ודודו פארוק. בעבר הוא אף היה חלק מהצמד "יאנג בויז" עם בוי אצ'י. כזכור, באחת המשימות בבית האח הגדול עבדו על האחיות כי נועה קירל "גנבה" להן את השיר שהפך ללהיט מחוץ לבית. האם הפעם הן יקליטו את השיר יחדיו? ימים יגידו.
 
כזכור, טליה עובדיה הייתה מי שזכתה בעונה האחרונה של האח הגדול. אך דווקא מי שגנבו את ההצגה היו דיאן שוורץ ובן זוגה נתנאל. שוורץ אמרה לאחרונה על הסיבה לכך שלא שלחה מסר אוהב לנתנאל: "לא יכולתי לשלוח, אני מדברת על זה ויורדות לי דמעות. הייתי עסוקה חודש שלם בלשקם את הנפש שלי מהעליהום שהיה עלי ולא יכולתי להתעסק בזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה