ויראלי

התקיפה בגרזן במקדונלד'ס - גרסת התוקף: "אני לא משוגע"

תקרית מפחידה וחריגה בסניף של ענקית המזון המהיר בניו יורק. גבר נכנס לוויכוח אלים עם שלושה אחרים במקום, במהלכו שלף גרזן מהתיק. הנאשם: "עם גרזן, יש לי את האפשרויות שלי - לזרוק אותו או פשוט לנפץ שולחן"
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום pexels)
כזכור, מייקל פלאסיוס, שליח בן 31 מניו יורק, נכנס לפני שלושה ימים לסניף מקדונלדס בעיר והתחיל להשתולל מזעם, בזמן שהוא מניף גרזן, ששלף מהתיק. פלאסיוס נכנס לוויכוח עם שלושה אחרים ששהו במקום, אשר התדרדר למכות, במהלכן הוא הוציא את כלי הנשק הלא שגרתי.
הנאשם הסביר את בחירתו: "תחשוב על זה. אם אתה חושב, שהדבר היחיד שאתה יכול להתגונן איתו זה אקדח כולנו נלך לכלא. עם גרזן, יש לי את האפשרויות שלי - לזרוק אותו או פשוט לנפץ שולחן. עם אקדח, כל מה שאתה עושה זה לירות. אני לא פסיכוטי. פשוט עשיתי מה שכל אחד היה עושה כשהם בקטטה. מה היית עושה? להוציא את הטלפון ולהתקשר למוקד 911?".
 
"אני לא משוגע", התעקש פלאסיוס. "אני לא חושב שרק בגלל שאני כועס ועובר איזשהו מצב אני הולך לפגוע באנשים אחרים. אנשים אומרים, 'החבר'ה האלה ברי מזל'. זה לא היה קשור למזל, לא חתכתי אותם כי לא רציתי. זאת העיר ניו יורק, הייתי כאן הרבה זמן ותמיד היה פשע. קיבלתי מכה בראש עם פטיש בפינה ההיא כמו לפני 10 שנים בזמן שהלכתי לחנות. איזה בחור אקראי. אז לפני 10 שנים מישהו קיבל מכה בפטיש. היום, מישהו פגע בשולחן עם גרזן. אני חושב שהמצב משתפר אם אתה שואל אותי", כך הוא סיכם את דבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה