ויראלי

מיה דגן מתפרקת: "כמה דמעות והשפלות, מתים מזה"

מיה דגן הזדעזעה כמו כולם מהסרטון המחריד שפורסם ברשתות החברתיות והפך לויראלי, ובו נראית נערה מותקפת באכזריות על ידי חבורת נערות 
מערכת ice | 
מיה דגן (צילום אינסטגרם)

הסרטון המחריד שפורסם ברשתות החברתיות, ובו נראית חבורת נערות מבצעת לינץ' אכזרי בנערה, הסעיר מדינה שלמה ולא השאיר אף עין יבשה. גם הסלבריטאים לא יכלו להישאר אדישים לנוכח התמונות הקשות שבהן נראית הנערה סופגת אגרופים, חבטות ובעיטות ללא הפסקה עד שניצלה בידי נער שהיה במקום.
 

השחקנית מיה דגן שיתפה את הסרטון בעמוד האינסטגרם והזהירה מראש שהווידאו קשה לצפייה ולעיכול. היא כתבה: "יהיה לכם לא קל לצפות בזה, וכשהקושי שלכם יצוף, הוא יצוף. תעצמו רגע עיניים ורק דמיינו מה חווה הילד שמוטל על הרצפה פה, מה הוא מרגיש, איזה קושי עובר עליו. כמה דמעות והשפלות הוא עובר. כל יום. כבר שנים. אני אפילו לא יודעת איך להתחיל לדבר על מה כל כך נוראי בסרטון הזה", היא כתבה.
 


דגן המשיכה וכתבה: "המקרה הזה צולם אתמול!!!! והוא קורה כל יום! לכל כך הרבה ילדים! אני מבקשת מכם. לא, לא... אני דורשת מכם ההורים, המורים, המנהלות, משרד החינוך, להתחיל לטפל בתופעה האיומה הזאת היום! כי אני אומרת לכם שמחר זה הילד שלכם. וזה הילד שלכם מקלל ובועט ומרביץ, וזה הילד שלכם שעומד ומצלם. וזה הילד שלכם ששוכב שם על הרצפה מושפל ומדמם, ובמקרה הכי גרוע מעדיף לסיים עם חייו מאשר להמשיך ככה".
 


דגן המשיכה: "זאת כבר לא בעיה קטנה, זאת אפילו לא מחלה, זאת מגיפה, וכמו כל מגיפה צריך לחסל את הוירוס, והוירוס הוא החינוך הלקוי בבתי הספר. המנהלים העומדים בראש המוסד שלא יודעים בכלל איך לטפל בזה, ומשרד החינוך שעושה את הדבר הכי נוראי. ומעלים עין. הגיע הזמן להתייחס לבריונות ואלימות וחרמות בדיוק כמו לקורונה כי מקדם ההדבקה עולה בקצב מאוד מהיר. וילדים מתים מזה. תתעוררו על החיים שלכם כדי שלילדים שלכם יהיו חיים". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה