ויראלי

הדוגמנית חושפת: "נאנסתי באיומי אקדח וניסיתי להתאבד"

הדוגמנית קייטי פרייס חולקת בראיון חושפני, טרם צאתו של הסרט הדוקומנטרי על חייה, את המקרה בו נאנסה באפריקה וכיצד ניסתה להתאבד בעקבות הטראומה הקשה שחוותה
מערכת ice |  1
קייטי פרייס (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית קייטי פרייס מודה לאחרונה בראיון חושפני במיוחד כי בעת שהצטלמה לסדרת ריאליטי על חייה בדרום אפריקה, היא נאנסה באיומי אקדח על ידי שישה תוקפים. הדוגמנית (44) סיפרה כי האירוע התרחש בשנת 2018 והיו עמה צוות הצילום וחמשת ילדיה. לא הייתה עמם אבטחה כלל ורכבם נעצר על ידי אנשים חמושים שאיימו עליהם ואף אנסו אותה.
בראיון לקראת הסרט הדוקומנטרי שנעשה על חייה ועל המקרה, סיפרה פרייס כי המשטרה במקומית אמרה שזה היה מזל שהם שרדו את התקיפה ולא נרצחו. לאחר המקרה המזעזע פרייס מספרת שהיא הזניחה את הבריאות הנפשית שלה במשך שנים רבות, למרות שאובחנה כבעלת דיכאון עמוק וגם בפוסט טראומה. כתוצאה מכך פיתחה נטיות אובדניות ואף ניסתה ליטול את חייה.
פרייס חולקת שניסתה לאבד את הכרתה בכוח והתעוררה עם סימנים כחולים בצוואר ופנסים בעיניים. כמו כן, בשנה שעברה נעצרה הדוגמנית בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול. פרייס הגנה על עצמה ואמרה "אני גרה באזור כפרי, לא היה לי מוצא, הייתי צריכה לדבר עם מישהו ובאותו הערב אכזבתי את עצמי".
 
פרייס התחילה את דרכה בתור דוגמנית באנגליה ואף הופיעה במגזין גלאמור. במהלך השנים החלה להשתתף במספר תוכניות ריאליטי מצליחות במדינת הולדתה ואפילו הפיקה סדרה שכזו, העוסקת בחייה, עם ITV ומסגרת צילומיה התרחש המקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפריקה? מבדר! חחח (ל"ת)
    Q 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור