ויראלי

הלקוח לא שילם על הדרינק - והברמנית נקמה בדרך מקורית

טיקטוקרית אמריקאית שעובדת כברמנית, שיתפה את החוויה שלה מול לקוח בסרטון שהפך לוויראלי במיוחד וזכה למעל 10 מיליון צפיות. בסרטון ג'מימה מתארת את הנקמה המתוקה שלה בבחור שכרטיס האשראי שלו לא עבר בבר
מערכת ice | 
הברמנית (צילום טיקטוק)
טיקטוקרית אמריקאית שעובדת כברמנית, שיתפה את החוויה שלה מול לקוח בסרטון שהפוך לוויראלי במיוחד וזכה למעל 10 מיליון צפיות. בסרטון ג'מימה מתארת את הנקמה המתוקה שלה בבחור שכרטיס האשראי שלו לא עבר בבר.
בסרטון, ג'מימה מנסה לגבות תשלום מלקוח עבור משקאות שהזמין, אך הכרטיס נדחה. היא ממשיכה לשאול אותו אם הוא נתן לה את הכרטיס הנכון, והגבר מוסר לה כרטיס חדש בזמן שהוא לוקח את השתייה. עם זאת, הכרטיס השני השני גם כן לא עבר.
"טוב, אני צריכה 27 דולר עכשיו כי כבר צילמת", היא אומרת לו בקליפ. ג'מימה מסבירה שבבר שהיא עובדת יש משהו שנקרא "ספירת משקאות חריפים", שם צריך לתת את הדעת על משקה שלא שולם. היא טוענת שאם הוא לא ישלם, היא תצטרך.
 
בסופו של דבר, הלקוח אומר לג'מימה שהוא יביא את חברו כדי לשלם עבור המשקאות, אבל ג'מימה אומרת שמכיוון שהוא היה שיכור, היא לא יכולה לסמוך עליו שיחזור. לאחר מכן היא ביקשה את הארנק שלו, והסבירה שהיא ידעה שהוא יחזור אם יהיה לה את הארנק שלו.
"לך תביא לי 27 דולר ואני אחזיר לך את הארנק שלך", היא אומרת לו בזמן שעוד לקוחות מתחילים לעמוד בתור על הבר. "אתה מבזבז את הזמן שלי, כל האנשים האלה מחכים למשקאות." חמישים ושש דקות לאחר מכן, החבר לכאורה מופיע ומשלם את החשבון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה