ויראלי

סערה ב-US OPEN: מלחמת רוסיה-אוקראינה הגיעה למגרש הטניס

בסוף המשחק, בו הפסידה ליריבה הבלרוסית, הטניסאית האוקראינית מסרבת ללחוץ ליריבה את היד והיא לא הראשונה
מערכת ice | 
קסטיוק נגד אזרנקה (צילום טוויטר)
המלחמה המתמשכת באוקראינה כבר נכנסה מאז תחילתה לתחומים אחרים בעולם, בין אם מדובר במחירי הדלק או בין אם אלו דגלי התמיכה באוקראינה במשחקי כדורגל. ביום חמישי האחרון הנושא היה ניכר גם על מגרש הטניס בטורניר US Open המפורסם, כאשר בסוף אחד המשחקים סירבה השחקנית מאוקראינה ללחוץ את ידה של השחקנית מבלרוס.
מרתה קוסטיוק, השחקנית האוקראינית, יצאה כנגד השחקנית מבלרוס, ויקטוריה אזרנקה ולא בפעם הראשונה. לטענת קוסטיוק הן לא בקשר מאז שפרצה המלחמה, לפני כחצי שנה, והיא אף סירבה להגיע לאירוע התרמה שהרימה עבור אזרחי אוקראינה וזאת למרות שאזרנקה כבר לא גרה בבלרוס זמן מה.
קוסטיוק היא לא הראשונה שמסרבת ללחוץ את ידה של אזרנקה ולאחרונה גם השחקנית דיאנה יסטרמסקה סירבה למחווה זו בסוף משחק בוושינגטון. על כך אזרנקה הגיבה: "אני לא יכולה להכריח אף אחת ללחוץ לי את היד. זו החלטה שלהן. איך זה גרם לי להרגיש? זה לא הדבר הכי חשוב בעולם כרגע".
 
קוסטיוק מסרה כי זו החלטתה וכי היא לא מכירה אף שחקן או שחקנית מצד רוסיה שיצאו כנגד המלחמה בפומבי וכנגד הממשלה הרוסית ולכן החליטה לא לתת לזה יד. לצד זה הוסיפה כי בעוד שאזרנקה היא שחקנית נהדרת והיא מעריכה אותה בתור ספורטאית, היא לא יכולה להגיד אותו דבר לגביי האדם שהיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה