ויראלי

מומחה לחיות בר איבד את הזרוע במהלך מתקפת תנין

עובד בגן חיות בפלורידה ננשך על תנין לפני שבועיים. כעת, הוא נאלץ לעבור קטיעה של הזרוע, לאחר שהמנתחים לא הצליחו להציל אותה
מערכת ice | 
תנין (צילום ויקפדיה)
מומחה לחיות בר בפלורידה איבד חלק מזרועו השמאלית, לאחר התקפת תנין מוקדם יותר החודש, שהותירה את הגפה תלויה בגיד אחד בודד. גרג גרציאני, עובד בפארק חיות בר בעיר וונוס, ננשך ישירות בזרועו במהלך אינטראקציה שגרתית עם החיה ב-17 באוגוסט. המנתחים ניסו להציל את זרועו של גרציאני, אבל המשימה הייתה בלתי אפשרית לביצוע.
 
"אנחנו כל כך אסירי תודה שניתנה לנו ההזדמנות לנסות, אבל ביום רביעי אחר הצהריים היה ברור שהיד פשוט לא הצליחה להתאושש", נכתב ביום שישי בעמוד הפייסבוק של הפארק. "פציעות ריסוק וקריעה הן הפציעות הקשות ביותר לחיבור מחדש והיה לנו הכל במקרה הזה". צילום רנטגן של הפציעה הראה את עצם הזרוע שבורה לחלוטין לשניים. "הם ביצעו הליך לניתוב מחדש של העצבים מהגפה הקטועה בצורה כזו שעוזרת להעלים את כאבי הפנטום ומציעה אפשרות לתותבות", לפי הפוסט, הכולל תמונה של גרציאני מחייך ממיטתו בבית החולים.
 
"תודה על כל התמיכה", כתב גרציאני בפוסט נפרד - יחד עם כמה אימוג'ים של זוחלים, כולל תנין. חובב חיות הבר, בן 53, כמעט איבד את זרועו השנייה לאחר נשיכת תנין ב-2013, שנזקקה ל-18 חודשים כדי להחלים לחלוטין. "בכל פעם שאתה עובד עם בעלי חיים, תמיד יש סיכון", נכתב בעמוד הפארק. "זה משהו שגרג והאנשים שאוהבים אותו תמיד קיבלו. האירוע הזה יכול היה להיות טרגדיה קטלנית באותה מידה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה