ויראלי

סטטיק שובר שתיקה וחושף: "לא קל להיות אני, מרגיש לבד"

הכוכב שבשבוע האחרון החליט להפרד משותפו בן אל ומסובך בעצמו בפרידה מאשתו, סיפר בראיון: "אני עצוב עכשיו, בטח, כן. אני לא מרגיש כישלון בכלל, כמובן שזה לא מה שייחלתי לעצמי, אבל יש בי איזושהי מועקה של 'איך הגעת למצב הזה"
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום יחצ)
לראשונה מאז ההתפוצצות של כמה מהפרשות הכי גדולות של השנים האחרונות בקריירה שלו, סטטיק סיפר בראיון בלעדי ל'ערב טוב' עם גיא פינס על החודש האחרון בו חווה פרידה מאשתו, מהשותף שלו בשבע השנים האחרונות והוייב השלילי.
סטטיק סיפר בפרומו לראיון: "אני עצוב עכשיו, בטח, כן. אני לא מרגיש כישלון בכלל, כמובן שזה לא מה שייחלתי לעצמי, אבל יש בי איזושהי מועקה של 'איך הגעת למצב הזה', אבל זה עצוב כי זה לא קל להיות אני".

עוד הוא הוסיף בנוגע לשאלה האם הוא כישלון: "זה לא קל תמיד, זה מתגמל לפעמים, מאוד ואני לא רק על כסף, רגעים מאושרים באמת מאושרים, אבל לפעמים זה עצוב וגם לבד, מאוד". והוא נראה מעט מהורהר לאחר התשובה.
כאמור, בודש אחד בלבד, צצו השמועות על הבגידה לכאורה שלו באשתו שרית פולק שהופצה על ידי מאיה ג'ריס ורון נשר, שגם נתבעו על ידו ובעקבות הפרשיה סביב שותפו בן אל תבורי וההקלטות המביכות שנחשפו בהן צעק על אם בנו ובנו תו פרינס, החליט הצמד על פירוק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תיתקדם
    תיתקדם 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיתקגם שימו פס תחליטו ליזור אתה ושרית תחזרו . הכול טוב כולם מועגים פעם 1 בחיים כמו כן . אל תאמין לאף אחד בושה וחרפה. ולגבי הן אל אם לא אתה הומלס ברחוב. אתה חכם מב3יק שפה מהממת מדברת יפההההוא מהההה תצליח בענק הכול טוב בע"ה בלי נדר תצרף לדואטים זמרות אתה תותח נקודה
    סגור
  • 1.
    תתקדם
    תתקדם 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תצקדם רורים דברים אתה גדול ואתה תיכה למצוות ומעשים טובים אם לא אתה בן אל הומלס תיתקדן עם עצמל תגיע לגדולות אל דאגה תשיר תצרך זמרות לדואטים וכו . אתה חכם אןהבים אותך קורה שמועדים עם בחורות הכול טוב.אתה גבר כולם מועדים פעם 1 בחיים תיתרומם הכול טוב. תחזרו או חא רק אתם תחליטו שימו פס על כולם
    סגור