ויראלי

מבקרי דיסני וורלד פונו מפארק השעשועים: זו הסיבה

מבקרי דיסני וורלד פונו מפארק השעשועים בעקבות הצפות מסוכנת ומזג אוויר קיצוני שפוקד את האזור. "מים מטפטפים מהתקרה" - צפו בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
דיסני (צילום Istock)

סופות רעמים קשות בפלורידה שלא פסחו גם על האטרקציות הפופולריות בדיסני וורלד, הביאו לפינוי למבקרים בזמן שפארק השעשועים מתמודד עם הנזקים. בטוויטר הופצו עדויות למים שטפטפו מהתקרה ודליפה לחלל הפנימי בביתן האדמה של אחד המתקנים.

"נראה כמו נזק מים רציני בביתן. מים עדיין מטפטפים מהתקרה", צייץ אחד הגולשים, שצירף שתי תמונות של הנזק מהגג הדולף". הוא הוסיף: "כלומר שירד גשם בחוץ... אבל האם צריך לרדת גשם בפנים?". משתמש אחר השיב על ידי פרסום סרטון של אורחי דיסני רטובים, חולפים על פני מים זורמים מהתקרה, כשלדבריו הסרטון צולם לפני מספר שבועות במהלך הצפות כתוצאה מסערה אחרת, כשלא ניתן לאמת את התזמון של הסרטון.


בשבוע שעבר, אדם אחר פרסם סרטון TikTok שחשף דליפה אדירה בטרקלין מתחם ה-Enchanted Rose באתר הנופש הגראנד פלורידיאן של דיסני וורלד, בוא נראה מפל מים דולפים מהגג אל השולחנות במסעדה.

בשבועות האחרונים, לקוחות ב-Epcot וב-Magic Kingdom של דיסני וורלד נאלצו לתפוס מחסה, כאשר גשם זלעפות פקד את אורלנדו. אורחים תיעדו את החוויה שלהם ברשתות החברתיות, וחשפו מבקרים משתכשכים במים עכורים עד הברכיים בעוד שאחרים רצו למקלט. למרות שיטפונות נפוצים בפלורידה, אחד הגולשים ציין כי הסערות היו קשות בצורה יוצאת דופן, בקיץ הנוכחי. "זה נמשך כל הלילה, הגשם והרעמים שככו אבל אז כל הלילה", כתב.


@theme.park.vibes It was raining, but I didn't think it was RAINING... #wdw #disney #leak #wet ♬ Oh No - Kreepa


לצד כל אלה, נראה  כי דיסני וורלד צפויה להתמודד עם הצפות חמורות יותר בעתיד. זאת כאשר לפי הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית, כמות הגשמים בפלורידה זינקה ב-28% מאז 1958.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה