ויראלי

אורי גלר מאיים על פוטין: "אשלח עלייך טילים גרעיניים"

אורי גלר שלח מסר מאיים לוולדימיר פוטין: "אם תפנה לשימוש בנשק גרעיני ותחליט לכוון את סקוטלנד - או כל מדינה אחרת בעולם - התוכניות שלך, והטילים שלך, יחזרו עליך!" כיצד הוא מתכנן לעשות זאת?

מערכת ice |  6
אורי גלר (צילום יחצ)
אורי גלר, האמן העל חושי הישראלי ואחד הישראלים המצליחים ביותר בעולם באופן כללי, העלה היום (רביעי)| פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא שולח מסר תקיף ומאיים במיוחד לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.
גלר כתב: "הרגע שלחתי את זה לקרמלין: זו אזהרה לוולדימיר פוטין יש שמועות ודיווחים שאתה שוקל ברצינות את השימוש האסטרטגי של תקיפה גרעינית נגד "אויביך במערב". שמעתי גם שהמטרות הפוטנציאליות שלך כוללות בסיסים ימיים של בריטניה - במיוחד אלה בחוף המערבי של סקוטלנד".
גלר המשיך בטענה מעט מוזרה יש לומר: "אז אני מוציא את ההצהרה הזו כאזהרה רצינית לך: אם תפנה לשימוש בנשק גרעיני ותחליט לכוון את סקוטלנד - או כל מדינה אחרת בעולם - התוכניות שלך, והטילים שלך, יחזרו עליך! אני אשתמש בכל מולקולה אחרונה של כוח המיינד שלי כדי למנוע ממך לצאת להתקפה גרעינית! ואני קורא לכל האנשים הנפלאים ושוחרי השלום ברחבי העולם להצטרף אלי".
 
גלר הוסיף: "אני רוצה שכל מי שקורא את זה ייקח רק כמה שניות לעזור לי. בבקשה תפסיקו עם מה שאתם עושים עכשיו - ופשוט קחו חמש שניות מהיום שלכם כדי לדמיין שדה כוח זוהר ואנרגטי - כמו מגן זהוב מסנוור בשמיים - שיסיט ויחזיר לאחור כל ראש נפץ גרעיני שפוטין מנסה לעשות. לפרוס! ולך, פוטין, אני אומר את זה: בנוסף לרתום את האנרגיה העצומה הזו של כל כוח המיינד המשולב שלנו - יש גם כוחות הרבה הרבה יותר גדולים ממה שאתה יכול לדמיין שאני בטוח שיתערב כדי למנוע ממך להתחיל במלחמה גרעינית".
גלר סיכם עם מסר מאיים לפוטין: "הם צופים ומחכים, והם יעצרו אותך. אל תחשוב על דרך הפעולה הקשה הזו. אנא שימו לב: אם תמשיך, רוסיה ואנשיה יסבלו הכי הרבה. מחשבי בקרת המשימה שלך יקרסו, מערכות הניווט שלך ייכשלו והטילים שלך יתקלקלו!"
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בסוף עבד אצל הגיהד. בעזה חחחח (ל"ת)
    יורי 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אורי גלר: ״ אגני אשלח עליך טילים גרעיניים״. פוטין: ״אני
    אקי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורי גלר: ״ אגני אשלח עליך טילים גרעיניים״. פוטין: ״אני אדלה את הטריקים שלך״ ??????
    סגור
  • 2.
    מה ? הוא התחרפן (ל"ת)
    קיבוצניק 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אורי גלר
    אבי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הדמיונות של החולה נפש הזה טובים רק לחלומות של עצמו אבל אם פוטין יחליט שנגמר הסיפור של אורי גלר אין לו יותר מ24 שעות להריח את הפרחים מלמטה
    סגור
  • אורי גלר עבד על כולם שנים שיש לו כוחות על (ל"ת)
    עידית 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אבל עשה מזה מילארדים
    מימי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך שילמו לו כל השנים כנראה עובד במשהוא אחר
    סגור