שיווק ופרסום
"אורי גלר החדש" יוביל מסע פרסום ראשון
קמפיין ראשון למנטליסט הצעיר נבו אבוטבול בן ה-17, המכונה "היורש של אורי גלר": נבחר להוביל את מסע הפרסום של מותג החטיפים POOF, בהיקף של מאות אלפי שקלים. בגיל 12 כבר כיכב אבוטבול ב"ישראל גוט טאלנט"
המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול קיבל קמפיין ראשון שבמסגרתו נבחר להוביל את מסע הפרסום הקיצי של מותג החטיפים POOF "לעוף על פוף". הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב בהיקף של מאות אלפי שקלים.
נבו אבוטבול בן ה-17 הוגדר כבר כ"יורש של אורי גלר", אחרי שכיכב בגיל 12 בישראל גוט טאלנט ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים. לרגל צילומי הקמפיין של POOF חזר מסיבוב הופעות שני בארה"ב שכלל הופעה בערב הגאלה השנתי של הFIDF, והופעה בכנס הארצי השנתי של ארגון הIAC במיאמי מול כ3,000 ראשי הקהילה הישראלית-אמריקנית, שם היה האורח הצעיר ביותר שהשתתף באירוע עם הרצאת טד לקבוצת ה edge של ה IAC, הופעה בפאנל של צעירים מבטיחים מתחת לגיל 30.
במסגרת קמפיין הקיץ: "לעוף עם פוף", כל מי שיקנה POOF יוכל לזכות מדי יום לרחפן TELO ונייד סלולרי של VIVO מתנה. הקמפיין יעלה בטיק טוק וביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין". בקמפיין החדש ניתן לראות את נבו במגוון סיטואציות בהן הוא הופך שקית של פוף לרחפן וטלפון.
קרין שהין מנהלת השיווק של POOF מוסרת: "כחלק מהיותו של פוף אחד המותגים הכי צומחים בשוק החטיפים המלוחים לילדים, חשוב לנו לתת מענה לקהל הצרכנים שלנו בחופשת הקיץ, ולהפוך אותה למהנה יותר".
עוד ב-
הקמפיין "לעוף על פוף" צולם רגע לפני שנבו טס לסיבוב הופעות בדובאי, לשם הוזמן על ידי שייח שנתקל במופע שלו ברשתות החברתיות והזמין את נבו למספר מופעים. בהמשך החודש נבו עתיד להמריא לסיבוב הופעות נוסף בלוס אנג'לס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כמה שקרים בכתבה אחת, הוא לא מנטליסט, סתם ילד שקנה המוןמיקה 08/2022/16הגב לתגובה זו0 0טריקים ואפליקציות מיוחדות. אם תתפסו אותו ברחוב בלי כלום, הוא לא יוכל לעשות כלום. איזה לוזר.סגור