ויראלי

אחמד טיבי עוקץ: האוהדים בישראל שורקים בוז לדאבור ומריעים לאצילי

שחקן פ.ס.ז' אשרף חכימי זכה לקריאות בוז מהקהל הישראלי בעקבות עמדותיו הפרו-פלסטיניות. טיבי תקף: "לו שורקים בוז ולאצילי מריעים"
מערכת ice |  1
מונס דאבור (צילום אינסטגרם)
מסי, ניימאר ופריז סן ז'רמן ניצחו אתמול (ראשון) 4:0 את נאנט וזכו בגביע הסופר קאפ הצרפתי. המחשק התקיים כזכור כאן בישראל, באצטדיון בלומפילד, מול עשרות אלפי אוהדים נרגשים.
שחקן הקבוצה אשרף חכימי, קיבל קריאות בוז מהקהל בכל פעם שנגע בכדור, וזאת משום שבמבצע 'שומר החומות' בשנה שעברה שיתף תמונות עם כיתוב "free palestine". השריקות הללו הזכירו לחבר הכנסת אחמד טיבי את שריקות הבוז לשחקן מואנס דאבור, והוא עקץ את האוהדים בטוויטר. "קהל אוהדי הכדורגל בישראל: שורקים בוז לדאבור. שורקים בוז לחכימי. מריעים לאצילי." כתב טיבי.

כזכור, שחקן נבחרת ישראל והופנהיים הגרמנית מואנס דאבור, החליט בשבוע שעבר לפרוש ממשחק פעיל בתור כדורגלן בנבחרת ישראל ולהפסיק לייצג את המדינה, עם הודעה קצרה שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
 
במהלך מבצע שומר חומות והמהומות בהר הבית, דאבור (30), ערבי-ישראלי שנולד בעיר נצרת, העלה עלה פוסט פוליטי לאינסטגרם שעורר סערה ובו כתב: "אלוהים רואה את מעשי העושקים", בהתייחס למה שקרה בירושלים. מאז, בכל משחק ביתי של נבחרת ישראל, דאבור ספג בוז צורם מהאוהדים הישראלים שממש לא שכחו את ההתבטאויות שלו. בנוסף, אחד הדברים ששנויים במחלוקת בנבחרת הישראלית וממש לא הוסיפו לו נקודות זכות הוא העובדה ששחקנים ערבים, ביניהם כמובן דאבור, לא שרים את המנון מדינת ישראל שמתנגן בפתיחת המשחקים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גזען
    משה 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר טיבי-"כל הפוסל-במומו פוסל"הגיזען הוא אתה!!!!
    סגור