ויראלי

אסי בוזגלו על אחיו אוהד: זה לא נורמאלי, לא נחנך אותו

הסערה על דבריו של אוהד בוזגלו לא עוצרת, אחרי התמיכה של מאור הגיעו תורו של אסי, בפוסט שפרסם הער הביע תמיכה אל גם הבהיר שמבחינתו הצעד של אחיו הגדול "לא נורמאלי"
מערכת ice | 
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
הסערה סביב ההצהרה של שחקן הכדורגל לשעבר וכוכב הישרדות אוהד בוזגלו ממשיכה. לאחר פרסום הפוסט והריאיון שבו הצהיר אוהד על כך שהוא מאוהב בשני נשים רבים נמתח ביקורת רחבה על האחרון. בעקבות זאת אחיו מאור יצא להגנתו, הערב (שבת) הגיע תורו של אסי בוזגלו להגיב לדברים.
בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו אסי כתב: "לכל אחד מאיתנו יש את החיים שלו והוא בוחר איך הוא רוצה לחיות אותם". בהמשך כתב אסי: "אתם שוכחים דבר אחד – אוהד כבר בן 40 ואף אחד מאיתנו לא הולך לחנך אותו". אסי סיכם ואמר: "להגיד לכן שזה נורמאלי? לדעתי לא! אבל המציאות מראה שזה המצב, אז אני לא מבין למה דשים בזה יותר מידי".
  
כזכור הפוסט המדובר פורסם בחשבון האינסטגרם של אוהד ביום רביעי האחרון (28.6) ובו נכתב: "אני מאוהב בשתי נשים" והוסיף "נכון שחיי לא שגרתיים. מעבר לסדרה הבוזגלו'ס שמלווה אותי כבר 7 עונות, הישרדות VIP, חיים מוחצנים של בילויים והנאות החיים, אימון כדורגל וארבעה ילדים מדהימים ובנוסף תדמית מיוחדת וחריגה. בענייני מערכות יחסים אני תמיד שוחה בטבעיות ,יש לי ים ניסיון עם נשים, אלפי אינטראקציות ואפילו יעוץ לאחרים".
 
בעקבות הפוסט הוזמן בוזגלו לתוכניתו של אמנון לוי בערוץ 13 והסביר: "אני מאוהב בשתי נשים. בשנים האחרונות יש בי אהבה לאישה אחת, אלכסה. לפני כחודשיים פגשתי בחורה מהקריות, מריה. מהרגע שהכרנו התאהבנו. שתיהן מכילות את הסיטואציה ומקבלות אותי כמו שאני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה