תקשורת ומדיה

מאור בוזגלו הגיב לסערת אוהד: זה הסטורי שמיהר למחוק

אחרי שאחיו חשף כי הוא נמצא במערכת יחסים עם שתי נשים, כדורגלן העבר העלה את התייחסותו לנושא, אך משום מה מיהר לגנוז אותה: "גם לאברהם אבינו היו שתי נשים"
מערכת ice |  1
הבוזגלוס (צילום אינסטגרם)
אוהד בוזגלו, הכדורגלן לשעבר וכוכב הישרדות חשף בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא "מאוהב בשתי נשים". מאז, כוכב הריאליטי "הבוזגלוס" לא יורד מסדר היום, אך מסתבר שהפוסט הוויראלי גרם לכאב ראש דווקא לאחיו, כדורגלן העבר המפורסם מאור, שהטלפון שלו כנראה לא מפסיק לצלצל. 
"מהבוקר 1000 טלפונים רוצים ממני תגובה על אוהד אחי" כתב מאור בוזגלו בסטורי שהעלה לאינסטגרם, אך מחק בהמשך, "אז סבתא בישלה דייסה, לאברהם אבינו היו 2 נשים שרה והגר, ליעקב היו 4, רחל, לאה, בלהה וזלפה. לאוהד יש 2 ולי יש אחת. עכשיו אתם יכולים לשחרר אותי? תודה רבה".

כזכור, אוהד בוזגלו חשף את שתי האהבות כשכתב: "בשנים האחרונות יש לי אהבה לאישה אחת! (אלכסה). אלכסה (31) היא אישה אחת למיליונים! אין דברים כאלה. שילוב של יופי חיצוני מהמם, טוב לב, צניעות ועדינות כזאת של פעם בדור ובנוסף תכונה מטורפת של לביאה. הולכת איתי ולצידי באש ובמים, פשוט בחורה חלומית! אלכסה קיבלה אותי כפי שאני וללא תנאים כאשר מבחינתה אני הגבר שלה והיחידי! הסיפור עם אלכסה במלואו ייחשף בעונה 7 של הבוזגלו'ס שאני מאמין שתעלה בקרוב".

בוזגלו הוסיף וחשף: "דווקא שאתה חושב שהכל יושב יציב, שהלב שלך מלא באהבה והנפש שלך חופשייה (ללא מחויבות), דווקא אז המציאות טופחת לך על השכם והיציבות מתערערת. לפני כחודשיים+ בחורה מהממת מהקריות בשם מריה (23). מהרגע שהכרנו התאהבנו כמו נער ונערה על כל המשתמע מכך "זיקוקים וניצוצות באוויר"...לא משהו שגבר בן 40 חווה!!! זה לא אמיתי! זה אמיתי אבל לא יאמן!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי בעד מי נגד מי נמנע?
    חמשושלייקס 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/groups/236182675253994
    סגור