משפט

מאור בוזגלו נגד הפועל ת"א: "כוחניים, מנסים לשבור אותי"

כוכב העבר עדכן בטלגרם לגבי התביעה שלו נגד הפועל ת"א. הבוקר נערך דיון בבית הדין לעבודה עם נציגי הצדדים. הבורר כבר קבע כי על הפועל לשלם לשחקן 1.1 מיליון שקל, האדומים מנסים לבטל הפסיקה. בוזגלו: "מנצלים שחקנים בישראל. לא מוכן לתשלומים. נגמרו ימי סלאח שבתי"
מערכת ice | 
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק/ מאור בוזגלו)
מאור בוזגלו פרסם בחשבון הטלגרם שלו עדכונים על סטטוס התביעה שהגיש כנגד קבוצת הפועל תל אביב. הדברים של כוכב העבר נכתבו בעקבות דיון שהתקיים הבוקר (ב') בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בהשתתפות נציגי שני הצדדים. הדיון נערך עקב בקשת הפועל ת"א לבטל את פסק דין הבורר עו"ד עמיאל תגר, לפיו על האדומים לשלם לבוזגלו סכום של כ-1.1 מיליון שקל.
לאורך שני פוסטים כתב היום בוזגלו: "עדכון: מתחילת התהליך עשו חמישה חילופים של עורכי דין מטעמם... ברור לכם שאין להם שום קייס משפטי, נכון? הרי הם מושכים זמן ומנסים בכוחניות להביא לסיטואציה שאני אשבר כדי להפחית את הסכומים שהם חייבים לי ומגיעים לי על פי פסיקה! כך מנצלים שחקנים בישראל ורובם היו מוותרים על שכר העבודה שמגיע להם בגלל נסיבות שכאלו.
"אני מציע למקרים הבאים, שמי שמתנהל מול אנשים בסגנון הזה ובכל תחום, לא רק בכדורגל, תחתימו אותם על ערבות אישית. זו שיטת עבודה! רוב שחקני הכדורגל בישראל לא יכולים להיות חודש אחד בלי שכר ואז מגיעים איתם לפשרה. שורה תחתונה הם רוצים בתשלומים ואני לא מוכן. נגמרו ימי סאלח שבתי. חיכיתי שנתיים, נחכה עוד חודש וחצי".
כזכור, בוזגלו הגיש בשנה שעברה תביעה למוסד לבוררות נגד הפועל ת"א, בשל ביטול ההסכם עימו בטענה ל"כוח עליון" (מגפת הקורונה). מאז, קשר העבר קרא להתאחדות לכדורגל להפסיק את פעילות המועדון שחייב להסדיר את החוב, או להגיע עימו לפשרה.
בדיון היום ייצגו את בוזגלו עו”ד שי אליאס ועו”ד רעי אלמדאי, כך דווח באתר ONE. עו"ד אליאס הציג בדיון מספר דוגמאות של תיקים דומים ואמר: "אין פה עילה לביטול פסק בורר. הטענה היא שבשל נגיף הקורונה הם ביטלו את ההסכם ובעניין הזה הובאו עדים וראיות והוכח חד-משמעית שביטול ההסכם לא נגע בכלל לעניין הקורונה. אלא למעשה נעשה, כפי שציין הבורר, הליך שבו הם רצו לחלק את הקלפים מחדש. למרות שהקבוצה ידעה שהמבקש פצוע, משתכר רק מהכדורגל וצריך לעבור שיקום, היא החליטה ביום בהיר לעצור הכל ולהפסיק לו את האימונים, את תשלום הרכב, את דמי השכירות והותירה אותו להתמודד לבד בלי כלום ועם הפציעה הקשה שעבר".
עו"ד אוהד הראל, המייצג את הפועל ת"א, אמר בין השאר: "השחקן שוחרר ב-13 ביולי 2020, כבר ב-15 בספטמבר הוא היה כשיר למשחק, כך על פי מומחה מטעמו. בפסק הבורר, הבורר קבע כי המבקש לא פעל כלל להקטנת נזקו כאשר בעדותו בפניו הוא פיטר את מייצגו ולא פנה לאף אחד אחר". בתגובה בוזגלו הכחיש את הדברים.
 
שופטת בית הדין, אסנת רובוביץ-ברכש, אמרה בדיון: "מבחינה משפטית יש קושי לקבל את הטענות של הפועל ת"א בכל מה שנוגע להקטנת הנזק, הבורר בכל מקרה התייחס להקטנת הנזק ולכן פסק רק לחמישה חודשי שכר ולא לכל התקופה. אתם מבקשים שאנחנו נתערב בהכרעת הבורר וזה לא כל כך אפשרי. לגבי הטענה אם הוא שחקן חופשי או לא - אני לא יודעת אם טענתם את זה בזמן אמת".
השופטת קבעה שב-6 בספטמבר הצדדים ייתכנסו שוב: "חקירתו של המבקש (בוזגלו) לא תעלה על חצי שעה ועל הצדדים להיות ערוכים לסיכומים בעל פה לסיום הדיון בכפוף לשיקול דעת בית הדין. אם הגעתם להסכמות, יש להודיע לי לפני כן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה