עסקי ספורט

רשות המיסים אחרי מאור בוזגלו: זה הסכום שתדרוש עבורו

הפועל באר שבע בדרך לשלם 800 אלף שקל על השחקן ששיחק בעבר אצלה, בעוד הקבוצה תוציא מאות אלפים נוספים על שחקנים נוספים
מערכת ice |  2
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק/ מאור בוזגלו)
על פי פרסום ב-ONE, הפועל באר שבע עתידה לשלם למס הכנסה סכום עתק של כ-800 אלף שקלים עבור שומת המס שנקבעה לתקופה בה שיחק מאור בוזגלו בשורות המועדון הדרומי. התשלום נובע מכך שמס הכנסה לא הכיר בהסדר שהפועל ב"ש קיימה בעבר עם שחקנים בשורותיה.
בהסכם המדובר, הקבוצה של אלונה ברקת שילמה לשחקניה במסגרת הסכם למכירת זכויות ספורטיביות. גם בגין אליניב ברדה אחד השחקנים הוותיקים שבינתיים נמצא בצוות המקצועי של הקבוצה, היא תדרש לשלם סכום נוסף למס הכנסה.

פסק הדין של בית המשפט דחה את הערעור של ב"ש והחליט: "מנקודת מבטם של דיני המס, השואפים תמיד למסות עסקה על פי מהותה הכלכלית האמתית, יש לראות בהסכם הזכויות בין השחקן לקבוצה, המעגן את 'מכירת' כרטיס השחקן על ידו, כחלק ממכלול הסכמי העבודה בין הצדדים, ואין לייחס משמעות לפיצול ההסכמים".
בעקבות הסכם פשרה אליו הגיעה עם בוזגלו היא תישא בתשלום של כ-75% משומת המס שנקבעה והוא ישלים את 25% הנותרים. ישנם שחקנים נוספים בגינם הקבוצה עתידה לשלם גם תשלום מס. בתגובה ל-ONE מסרה: “שומות המס הן של השחקנים. אנחנו מלווים אותם בתהליך ושניהם יגישו ערעור לבית המשפט העליון”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מס הכנסה
    בלי שם 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למדינה חסר המון כסף כמעט הכל יצא על הקידום קרנולה ועל שיפוץ הבית של בנט מכספי הציבור עכשיו הם רוצים להחזיר הכל ולא ילכו למי שכבר לקח הם באים על העם וגונבים ממנו ואין לזה שום קשר לכדורגל תראו עוד כתבות הרבה לפני חוק המזומנים
    סגור
  • 1.
    וואלה, יעקב צדק
    מלי 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבא שלו צדק שהבוזגלוס רק מחרבן להם את ההצלחה
    סגור