ויראלי

אמיתי לגמרי: ראש המועצה התחתן עם תנין. צפו בתיעוד

ראש כפר קטן במקסיקו קיים טקס מסורתי בן מאות שנים, במהלכו הולבשה תנינה במדי כלה והוא 'נישא' לה: "אנחנו מבקשים מהטבע מספיק גשם, מספיק אוכל, שיהיה לנו דגים בנהר". צפו בתיעוד מהאירוע
מערכת ice | 
חתונה עם תנין (צילום יוטיוב/ TV Khabristan)

ראש מועצה בכפר מקסיקני קטן התחתן בסוף השבוע האחרון עם כלת תנין בטקס מסורתי בן מאות שנים שמטרתו להביא מזל טוב לקהילת הדייגים שלו. כך עולה מדיווח ב"ניו יורק טיימס". 

לפי הפרסום, ראש המועצה של סן פדרו הואמלולה, ויקטור הוגו סוסה, התכופף לנשק את הזוחל יותר מפעם אחת בעוד חוטמו של התנין היה קשור במהלך הטקס, שבו גם ניגנו חצוצרות ותופים. 
 


כאשר, התנינה בת ה-7, המכונה נסיכה קטנה, נתפסת כאלה המייצגת את הטבע, ונישואיה למנהיג מקומי מסמלים חיבור של בני אדם עם האלוהי.

עוד דווח כי התנין נישא על ידי המקומיים ברחובות הכפר, במהלך הטקס הססגוני שהוא חלק ממסורת עתיקה, ככל הנראה מאז התקופה טרום-היספניות בקהילות הילידים שחיו באזור. "אנחנו מבקשים מהטבע מספיק גשם, מספיק אוכל, שיהיה לנו דגים בנהר", צוטט סוסה במגזין האמריקאי. 


כמו כן, נכתב כי המסורת המעורבבת כעת ברוחניות קתולית כרוכה בהלבשת התנין בשמלת כלה לבנה ובפריטי לבוש בצבעים שונים.  אליה אדית אגילר, הידועה בתור הסנדקית שהרכיבה את האירוע, אמרה בדברים שהובאו לפרסום כי הטקס מעניק לה "כל כך הרבה אושר" ועושה אותה "גאה בשורשים שלי". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה