ויראלי
חיים אתגר מחרים מותג אהוב במיוחד: "לא דחוף לקנות"
המגיש של 'יצאת צדיק' ו'מתחזים' בקשת 12 צילם את המוצר של לואקר – ופל במילוי קרם חלב והציע לעוקביו: "עד הם לא מורידים מחירים דרסטית, לא דחוף לקנות מהם". מי היצרנית שעומדת מאחורי המוצר?
חיים אתגר ביקר בסופרמרקט ולאחר שנעצר מול מדף החטיפים העלה סטורי קצר שלו עם חטיף וופל שוקולד במילוי קרם חלב של המותג לואקר וכתב על כך לעוקביו: "עד הם לא מורידים מחירים דרסטית, לא דחוף לקנות מהם".
אחד הדברים שהדגיש אתגר בצילום המוסר הוא השם של היצרנית 'ליימן שליסל', שלא הצטרפה לחברות כמו דיפלומט ואסם בהורדת המחירים, כאשר בחרה לפעול כמו שסטוביץ' ולהשאר עם העלאות המחירים ברמה המתוכננת.
עוד ב-
ליימן שליסל היא אחת מייבואניות החטיפים המובילות בישראל, כאשר בין המותגים שהיא מייבאת לישראל ניתן למצוא כמובן את לואקר, הרשיז, יוגוטה, צ'ופה צ'אפס, טופיפי ומנטוס. ליימן שליסל מעסיקה כ-530 עובדים אשר למעלה משני שליש מהם פועלים בשטח: אנשי מכירות, דיילות, צוותים של אנשי שיווק המשתייכים לכל מותג, מובילים, אנשי לוגיסטיקה ומנהלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.למה חיים אתגר לא עושה חרם לבוסים שלו?אלכס 02/2022/12הגב לתגובה זו0 1קשת 12 ורשת 13 "מובילות" בחרם נגד חברות שעלו מחירים.... ולמה להם מותר לעלות מחירי פרסום?סגור
-
השוואה לא פורפורציונליתיוני 02/2022/13הגב לתגובה זו0 0מה ההשוואה המטופשת הזו?! החברות במשק מעלות מחירים לצרכנים שאין להם! העלאת מחירי פרסום לחברות ענקיות שיש להם תקציבי פרסום מטורפים, מה הבעיה בזה?! אל תצוטטו סתם בלי לחשוב שניה... זה פשוט השוואה שמקטינה את עוצמת הפגיעה בחלשים.סגור