ויראלי

המחירון נחשף: כמה מקבלות דניאל גרינברג וירדן הראל להשקה?

כל אירוע השקה של סרט או של מוצר חדש, ישמח להתהדר בסלב שיגיע להשקה שלו. כמה ישלמו לאותו סלב כדי שיראה את זיו פניו באירוע? המחירון נחשף
מערכת ice |  1
אתי כרייף, ירדן הראל ודניאל גרינברג (צילום מתוך גיא פינס, פייסבוק/ ירדן הראל, דניאל גרינברג)
שלשום הגיעה השופטת בדימוס אתי כרייף להשקת הסרט "חתונה בהפתעה" כמו סלבס מן המניין, ולפי דיווח של וואלה!, כרייף קיבלה על הנוכחות שלה באירוע לא פחות מעשרת אלפים שקלים.
כרייף היא כמובן לא הראשונה ולא האחרונה שגובה תשלום על הגעה להשקה, וזהו עסק מקובל אצל סלבס עם זמן פנוי. אתמול בערב בתכנית 'חי בלילה' נחשף המחיר שגובים מספר מפורסמים על להראות את פניהם באירוע השקה.
לפי גורמים שונים בתעשיית הבידור, הדוגמנית והמגישה ירדן הראל גבתה 40,000 שקלים על ההופעה הראשונה שלה בהשקה שאחרי הפרידה מבעלה. גם גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, הגיעה להשקה וראיון ראשון לאחר לידת בתה הראשונה מיאל, וגבתה כ-30,000 שקל. עוד פרודה, שקיבלה 20,000 שקל להשקה היא אשתו של ליאור נרקיס, ספיר, שהיגעה להשקה לראשונה אחרי הפרידה, וגם הדוגמן סתיו סטרשקו זכה בסכום של 10,000 שקל על הגעתו להקשה לאחר אירוע אלים בזוגיות שלו.
אם חשבתם שרק סלבס מז'אנר הריאליטי וההגשה נמצאים בעסק הזה, אז נחשפו אתמול גם מחירים של 2 זמרות. הזוכה באירוויזיון 2018 נטע ברזילי קיבלה כ-30,000 שקל על הגעה להשקה בפעם הראשונה לאחר הזכייה. נציגה נוספת לאירוויזיון, עדן אלנה, גרפה כ-15,000 שקל על השקה שהתחרשה בצמוד לחזרתה לארץ אחרי הופעתה בהולנד.
באשר לכרייף, נראה שהפרשה שעמדה במרכזה – 'מין תמורת מינוי' - בסופו של דבר לא השחירה אותה אלא גרמה לה להמציא את עצמה מחדש בתור טאלנטית ואף כמועמדת לרשימות לכנסת. קצת אחרי הראיון של כרייף ב'עובדה' דיווח רז שכניק על אפשרות של ליהוק ראשון של כרייף לריאליטי, וכתב כי, "קיבלה הצעה להשתתף בתוכנית האח הגדול של רשת. לדברי מקור המעורה בפרטים, ״מדובר בהצעה גבוהה מאוד״. הנהלת התכנית בתגובה: ״לא היו דברים מעולם״. מטעמה של כרייף נמסר: ״אתי מקבלת הרבה הצעות במגוון תחומים. גם בריאליטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קדימה אתי, להשמיד את החשבוניות ומהר
    קרן 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אם את כבר בשוונג.
    סגור