ויראלי

כך מרב מיכאלי הגיבה לשמועה שהיא עוברת לגור עם ליאור שליין

לאחר 14 שנות זוגיות החליטו לאמת עם שרת התחבורה מרב מיכאלי את האפשרות כי עברה לגור עם ליאור שליין באותה דירה, וזאת לאחר שנים בהם השניים חיים באותו בניין אך בדירות הנפרדות. האם הדבר נכון? כך הגיבה יו"ר העבודה
מערכת ice |  3
מרב מיכאלי ליאור שליין (צילום משה שי פלאש 90)
האם שרת התחבורה, מרב מיכאלי, עוברת לגור עם בן זוגה, הקומיקאי ליאור שליין, לאחר 14 שנה בהן גרו בדירות נפרדות? באתר וואלה החליטו לאמת עם יו"ר העבודה מיכאלי את האפשרות כי תעבור לגור איתו ביחד, והתשובה הגיעה במיידי.
כזכור, שליין ומיכאלי נמצאים בזוגיות ארוכה, והשניים גרים באותו בניין בשתי דירות נפרדות. מיכאלי התייחסה לכך פעמים רבות, וכי למרות העובדה שהם ביחד ביום ובלילה, השניים מעדיפים כל אחד ואחת את הדירה שלו.
הקומיקאי אף התייחס לזוגיות עם מיכאלי בעבר גם בהקשר הפוליטי ואף חשף כמה פגישות שנערכו בין יו"ר העבודה לשותפיה. כך, במהלך המו"מ להקמת ממשלת השינוי, כתב שליין בחשבון הטוויטר שלו: "הרגע בדירה מתחתיי: יו"ר סיעה עם 6 מנדטים מסביר ליו"ר סיעה עם 7 מנדטים למה הוא צריך להיות ראש הממשלה, והיא שרת החקלאות". עם השנים, הפך הקומיקאי את עמדותיו הפוליטיות שהיו מזוהות עם הימין, והתקרב לדעותיה של בת זוגתו, עד כדי כך שהוצע לו שריון במפלגת העבודה על ידי היו"ר דאז עמיר פרץ, שהשיב לו: "הקשבתי בנימוס והשבתי כי אין לי כוונה להיכנס לפוליטיקה".
אז איך הגיבה שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי לאפשרות כי תעבור לגור באותה דירה עם שליין? בוידאו באתר וואלה, צחקה מיכאלי לשמועה על כך, והוסיפה: "מצחיק, אף פעם אל תאמין לשטויות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מותר לי לא לסבול אותה? כי היא בלתי נסבלת
    אילנה 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוציאה שם רע לפמיניזם
    סגור
  • 2.
    אין משרת מגיה.ה באייס?
    עברית שפה קשה 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למיטב ידיעתי למרב מיכאלי אין בת ולכן ליאורהשליין לא אומר דבר על בת זוגתו. מרב מיכאלי היא בת הזוג שלו, או בת זוגו.
    סגור
  • 1.
    כך ‏מירב מיכאלי הגיבה לשמועה שהיא עוברת לגור עים
    רות 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעניין את הסבתא של הסבתא שלי , עוכרת ישראל , מגעילה, איך הוא בכלל יכול לסבול אותה , מרשעת ועוכרת ישראל שמכרה את נשמתה לשטן .למה היא לא עוברת לאיראן שם היא תרגיש הרבה יותר נוח , לפחות שם יאהבו אותה.??
    סגור