ויראלי

יעל בר זוהר חוגגת יום מאושר: "שנגדל את הילדים בשקט"

?בר זוהר כתבה לאחר יום עמוס בברכות ואיחולים לבנה: "תודה לכולכם על ההודעות המרגשות והאיחולים - אין עליכם בעולם. אמן שנוכל לגדל את הילדים שלנו בשקט במדינה שלנו. שהעם והארץ שלנו ידעו ימים טובים יותר".
מערכת ice |  3
יעל בר זוהר (צילום מתוך אינסטגרם)
אחרי שיעל בר זוהר הצליחה לרגש את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם לאחר שפרסמה סרטון במהלכו היא תועדה קוראת את ברכת יום ההולדת שכתב לב בנה יהלי, כעת הגיע תורה לברך בחזרה והמילים המרגשות וזכתה לשלל איחולים מעוקביה ומכריה.
בר זוהר כתבה לאחר יום עמוס בברכות ואיחולים לבנה: "תודה לכולכם על ההודעות המרגשות והאיחולים - אין עליכם בעולם. אמן שנוכל לגדל את הילדים שלנו בשקט במדינה שלנו. שהעם והארץ שלנו ידעו ימים טובים יותר".

בסטורי שהעלתה לאחרונה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה הדוגמנית והשחקנית המפורסמת כי בנה יהלי חוגג היום את יום הולדתו ה-17.  "מתוקי שלי. עברת שנה מלאת עצב ופרידות...הפכת לבחור צעיר שיודע להתמודד ברגעים קשים ביותר ובעל הערכים הנכונים והטובים שאנחנו כשהורים גאים בך. גאה בך כל כך", כתבה יעל בר זוהר לבנה יהלי. 

(צילום: yaelbarzohar@)
עוד כתבה בר זוהר: "מאחלת לך שהשנה תהיה שנה טובה...של אהבה של שלום של בשורות טובות שהחיוך לא ירד לך מהפנים". כאמור, אמש (חמישי) פרסמה הדוגמנית ורעייתו של השחקן ומנחה הטלוויזיה גיא זוארץ, תיעוד מרגש שפורסם בסדרת הדוקו "מחוברים" בה היא ובעלה מככבים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שוב המטורללים הללו.את רוצה שילדיך יגדלו בשקט
    אורה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יגדלו בשקט כשאתם ההורים מחרטטים ומקשקשים באוזניים של הציבור..יום יום ...מעניין כמה כסף אתם משקיעים בזה...לכאורה
    סגור
  • 2.
    גועל נפש,את מי היא מעניינת? (ל"ת)
    סול 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוף
    אישה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוף נימאסת.
    סגור