ויראלי

מירן בוזגלו מספרת בפאניקה: "שלוש דקות חרדה, הלב צנח"

בוזגלו כתבה סטורי על רקע תמונה שלה באוויר הפתוח: "גם ככה פחדתי לצאת עם הילדים, אני יושבת בגינה מלא אנשים, ולידי בחור חרדי יושב בצד, פתאום הוא התחיל לדבר בערבית בטלפון - הלב שלי צנח"
מערכת ice | 
מירן בוזגלו (צילום אור גפן)
כוכבת 'הבוזגלוס' הדוגמנית מירן בוזגלו חשפה אתמול (ראשון) בפניה עוקביה באינסטגרם את החרדה שנגרמה לה בעקבות בילוי משפחתי בגינה השכונתית, כאשר היא חשדה בגבר שישב קרוב אליה והחל לדבר בערבית.
בוזגלו כתבה סטורי על רקע תמונה שלה באוויר הפתוח: "גם ככה פחדתי לצאת עם הילדים, אני יושבת בגינה מלא אנשים, ולידי בחור חרדי יושב בצד, פתאום הוא התחיל לדבר בערבית בטלפון - הלב שלי צנח".

עוד היא סיפרה על הפאניקה שתקפה אותה באותם הרגעים: "אני חשבתי שהוא התחפש, ושלא תדעו מה כבר דמיינתי. עוקבת אחרי הילדים בעיניים, דרוכה ברמות. לא יודעת מה לעשות". 
היא גם סיפרה: "ואז הילד שלו רץ אליו, אז נרגעתי. שלוש דקות של חרדה, תראו את הרעידות. באיזו מציאות הזויה אנחנו חיים. זה פשוט פסיכי". העוקבים והעוקבות שלה ניסו למצוא לה תשובה מה גרם לה לפחד הזה.
היו מי שכתבו לה: "זה עדיין לא מסביר את זה שהוא חרדי שמדבר ערבית", אחרת הוסיפה: "לגמרי חרדה. מציאות קשה מאוד, ולמה שחרדי ידבר ערבית?", "וואי, מפחיד ברמות", "די, זה באמת מלחיץ".
בוזגלו הגיבה להודעות שקיבלה: "כן, גם לי זה היה נראה מוזר, בגלל זה נלחצתי ככה. מאור גם שמע אותו והיה דרוך. לא הפסקנו להסתכל עליו, אבל ראינו את אשתו ואת הילדים אז נרגענו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה