ויראלי

כוכבת "הבוזגלוס" בדרמה רפואית: "חוויה לא נעימה, נתגבר על הכל"

עדי בוזגלו, כוכבת הסדרה "הבוזגלוס", חשפה כי גילתה גוש בחזה וקבעה בדחיפות תור לרופא. אלא שהיא לא ציפתה שהחוויה שלה תהיה כל-כך קשה: "היה לי לא נעים. הצטערתי שקבעתי לגבר ולא לאישה. זה הדבר הכי מביך שיכול להיות"
מערכת ice | 
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
עדי בוזגלו, כוכבת הסדרה "הבוזגלוס", העלתה אמש (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה דרמה רפואית לא קטנה בה הייתה מעורבת, אחרי שהרגישה גוש בחזה והלכה לבדוק האם חלילה מדובר בסרטן השד. בוזגלו, שמיהרה להגיע לרופא, סיפרה על רגעי המבוכה הגדולים שהיו לה במהלך הטיפול.
עדי בוזגלו כתה על גבי הסטורי "לפני כמה ימים בזמן המקלחת, הרגשתי שיש לי גוש בשד", בסרטון עצמו שיתפה תחילה: "אהובות שלי, אני רוצה לספר לכן משהו שהיה לי היום. היה לי יום לא משהו. לפני כמה ימים נכנסתי להתקלח והרגשתי שיש לי גוש באזור החזה. קבעתי תור לרופא הראשון שהיה במערכת, רופא כירורג כדי לראות מה מי מו".
בוזגלו חשפה את הרגעים האינטימיים והלא נעימים בכלל שחוותה לטענתה: "הלכתי לרופא כירורג, הלכתי לבד והיה לי לא נעים. הצטערתי שקבעתי לגבר ולא לאישה. פשוט מהלחץ אמרתי שאני אקבע לרופא הראשון שיהיה במערכת והיום אני מבינה שזו פשוט טעות כי הרגשתי ממש לא בנוח. עשרים דקות של בדיקה, הדבר הכי מביך שיכול להיות. כאילו באמת בחיים לא הובכתי ככה".
בוזגלו המשיכה: "אני לא יכולה להסביר לכן את ההרגשה. בכל זאת זה רופא וזה, הוא לא עשה לי כלום, אבל כאילו התחושה הזו שלוחצים זה היה לי לא נעים באיזשהו שלב". בשלב זה, הרגיעה בוזגלו: "בסוף הוא אמר שזה נראה לו שפיר ושאני אקבע תור לאולטרסאונד שד, אז קבעתי תור למחר וכמובן שאני אעדכן אתכן כי אתן חלק ממני".
בהמשך, הפצירה בעוקבות שלה לא להיות שאננות: "אני מספרת לכן את זה כדי אלף לא לחכות עם כלום. תמיד לבדוק כל דבר שיש. אם יש ספק אז אין ספק. עדיף תמיד לבדוק כל דבר ולדעת שהכל לשווא והכל תקין מאשר חלילה לגלות מאוחר. הדבר השני: תהיו קשובות לצרכים שלכן. אם מרגיש לכן לא בנוח ללכת לרופא תלכו לרופאה. אני מצטערת שהלכתי לרופא כי לא היה לי כיף. חוויה לא נעימה. שוב, הוא לא עשה לי כלום, אבל התחושה הפנימית שיצאתי איתה הייתה לא נעימה".
עוד חפה כוכבת "הבוזגלוס" כי היא הולכת לעבור בדיקה נוספת וביקשה ש"תחזיקו לה אצבעות": "מחר אעשה את הבדיקה ואני מקווה שרק מדובר בגוש שומני. בגיל שלנו, אני בת 37 וחצי, תמיד חשוב לבדוק ולהיבדק ולהיות עם יד על הדופק במיוחד בתקופה הזו של אי ודאות, בתקופה הזו של לחץ ומתח ודברים בלתי צפויים. נתמודד עם הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה