ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת: הסוד לזוגיות בין אישה גבוהה לגבר נמוך

הגובה כן קובע? מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מוכיחים לנו שהכל אפשרי, ואם יש נשים שפוסלות על גובה של גברים הן כנראה מפספסות - ובגדול
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר משתפת תמונה מהחופשה המשפחתית שלה ושל אסף זמיר בחו"ל וחושפת את הסוד שמגלה כיצד הם מצטלמים ונראים באותו הגובה, למרות שמאיה גבוהה יותר.
הדרך בה צילמו את התמונה חושפת כיצד הצליחו השניים לגשר על פערי הגובה בינהם: "היתרון הנפלא בזוגיות כשאני יותר גבוהה. אנחנו יודעים היטב לנצל מדרגות". בתמונה רואים כי מאיה ורטהיימר יורדת מדרגה אחת בשביל שאסף ישתווה לה בגובה שלו וכך הם מצליחים להצטלם כשהם נראים באותו הגובה.


(מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר)
לא קלים החיים של אמא טרייה, אבל בכל זאת מאיה ורטהיימר גורמת לכל העבודה הקשה להיראות מאוד אטרקטיבית. כשהיא נושאת עימה משאבת חלב היא משתפת את העוקבים והעוקבות בטיול המשפחתי שלה לתאילנד.
מאיה ורטהיימר ובן זוגה אסף זמיר יחד עם האמא אריאלה ושני הילדים טסו לבלות במדינה האסייתית. ורטהיימר חשפה תמונות מעוררות קנאה מהנופים המהממים של תאילנד, וגם גזרה מושלמת בבגד ים.
בסטורי אחד שהעלתה מאיה ורטהיימר היא כתבה כי נסעה יחד עם האמא שלה לחופשה והוסיפה כי "אין פצצה כזו". נזכיר כי מאיה ורטהיימר עלתה שוב לכותרות אחרי שבסטורי שפרסמה ורטהיימר באינסטגרם, חשפה אושיית הרשת כי אמה אריאלה מחפשת בן זוג חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה