ויראלי

הכוכב ההוליוודי מתקרב לדת: "יותר גאה להיות יהודי"

מייקל רפפורט פותח הכל: "אני חושב שכוכבי הוליווד - השחקנים, הזמרים וכו', הם לא חשובים יותר משאר האנשים. אני חושב שמה שיש להם להגיד מוערך יתר על המידה, אנחנו נותנים להם יותר מדי מקום. אני בהחלט מאמין באלוהים בצורה אחרת. אני חושב שאין לנו שום דבר מלבד אמונה - אתה חייב להיות בעל אמונה"
מערכת ice | 
מייקל רפפורט בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
השחקן מייקל רפפורט, שנחשב לתומך הגדול של ישראל בתקופת מלחמת חרבות ברזל ואף ביקר במדינה כמה פעמים וגם השתתף במערכונים של ארץ נהדרת בקשת 12, ממשיך לדבר על הכל, כולל ההשפעה הישירה על הקריירה שלו בעקבות העמדה הברורה שהוא נוקט למען ישראל בלבד.
רפפורט סיפר בראיון לפנאי פלוס על ההופעות שהוא מתכנן לעשות כאן בארץ: "החלטתי להגיע ולהופיע בישראל כי אני פשוט אוהב את הארץ הזו. ואני גם מרגיש שזה חשוב. זו הייתה החלטה קצת קשה לעשות סטנד-אפ בישראל עם כל מה שקורה פה - באמת שקשה לצחוק כי יש המון עצב. לא הייתי בטוח שזה הזמן לצחוק אבל בסופו של דבר אני חושב שאם אני יכול להביא איתי אפילו שנייה אחת של שמחה - זו הזכות שלי לעשות את זה. האור של העם הישראלי לא כבה, גם לא בזמנים הכי חשוכים".

הוא המשיך והסביר לגבי הכוכבים ההוליוודים שחושבים אחרת ממנו: "אני לא יודע מה אפשר לעשות כדי לשנות את זה - זה יהיה מאוד מאתגר וזה מאוד מתסכל, אבל אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא להמשיך ולפרסם את האמת, את האמת הטובה ואת האמת הקשה. אני חושב שכוכבי הוליווד - השחקנים, הזמרים וכו', הם לא חשובים יותר משאר האנשים. אני חושב שמה שיש להם להגיד מוערך יתר על המידה, אנחנו נותנים להם יותר מדי מקום. אני חושב שהדבר הכי נכון זה פשוט להמשיך לפרסם את האמת בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים".
הוא גם הסביר האם התקרב לדת: "היהדות שלי השתנתה במאה אחוז. אני יותר גאה להיות יהודי, יותר מודע, יותר משכיל - ואני שמח על זה. אני בהחלט מאמין באלוהים בצורה אחרת. אני חושב שאין לנו שום דבר מלבד אמונה - אתה חייב להיות בעל אמונה וזה אחד הדברים הכי טובים שיצאו לי מזה באופן אישי. אני חושב שהשטות הזו של שתי מדינות זה אבסורד. אני חושב שזה מגוחך ואיך שמנסים להסביר את זה לאמריקאים זה עוד יותר מגוחך ואני חושב שהם יודעים שזה אבסורד, זה תמיד היה מגוחך וזה מגוחך אפילו יותר מאז שביעי באוקטובר. אין דבר כזה פיתרון של שתי מדינות - הם לא רוצים שתי מדינות והם אמרו את זה מיליארד פעמים. הם לא רוצים אותנו כאן".
לסיום סיפר על המחיר האישי בקריירה שלו: "כמובן שהיו לזה השלכות, אני לא יודע אם שילמתי מחיר אבל אני מאמין בעצמי, מאמין בכישרון שלי. אני יודע שלא עשיתי שום דבר רע. אני חושב שהקולגות שלי, אלה שמהתחום שלי ותומכים במה שחמאס עשה, מדברים בצורה פזיזה והם אלה שצריכים לשלם על זה מחיר כי מה שהם אומרים מאוד מסוכן, אנטי יהודי ואנטי ציוני. אני לא אמרתי או עשיתי שום דבר שצריך להסביר או להתנצל עליו. המשפחה שלי גאה בי, המשפחה שלי מאושרת. אני חושב שבהתחלה הם קצת לא הבינו, אבל הם גאים בי עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה