ויראלי

כוכב "רוקדים עם כוכבים" בפאניקה: "חסמו לי את הגישה למקלט"

השחקן הישראלי שגם השתתף ב"רוקדים עם כוכבים" משתף בתחושות החרדה מתקופת המלחמה: "אי אפשר בכלל לתאר"
מערכת ice |  2
רוקדים עם כוכבים (צילום freepik, מסך קשת 12)

השחקן והקומיקאי הישראלי שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" משה אשכנזי, חושף את התחושות שמלוות אותו במהלך המלחמה והחרדה מהאזעקות.

בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" אמר משה אשכנזי כי נבהל כשגילה שהגישה למרחב המוגן חסומה: "יש לנו מקלט מתחת לבית, ויש לנו מטפלת שבאו אליה לטיפול, ואז קשרו את האופניים שלהם על הדלת שמובילה למקלט. אני דופק בדלתות של מי האופניים. אין אזעקה, הם רק חסמו לי את הגישה למקלט. גם אנשים, למה אתה סוגר את האופניים על הדלת של המקלט?".
בשבוע שעבר פורסם כי קבוצת הפייסבוק של תושבי רמת גן סוערת בימים האחרונים בעקבות פוסטים של תושבים שמתלוננים כי בזמן אזעקות הם מוצאים את עצמם תקועים ברחוב מכיוון שחלק מהבניינים והמקלטים נעולים בפניהם.
בפוסט שכתב תושב העיר לפני החג והתלונן על המצב כתב: "לא יכול להיות שאנשים לא משאירים דלתות כניסה פתוחות במצב שכזה. מה נסגר? תפתחו דלתות כניסה!!!". מאות הגיבו לפוסט וחלק מהמגיבים גם הסבירו מדוע הם מונעים מתושבים או סתם עוברי אורח שהיו בחוץ להיכנס למקלטים.
"יש מחבלים, ופושעים מסוגים שונים, וזכותם של אנשים להגן על עצמם כי הם מפחדים, ולנעול דלתות. אין פה דיון בעניין", אמרה תושבת העיר. תושב נוסף כתב כי הסיבה שהמקלט נסגר היא בעקבות גנבים: "עד היום לא סגרתי את דלת הבנין להיפך היה גם שלט יש כאן מקלט, מהיום יהיה סגור. מישהו. ניצל את המצב נכנס למקלט פתח את התיק. שהיה במקלט מלא מלאי חירום של אוכל חטיפים שתיה ו ג נ ב את הכל. הלוואי ותתיפס באזעקה הבאה שתתיתפס בחוץ ותאכל במבה".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ל (ל"ת)
    ימ 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מקלטים
    אשכנזי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם.אצלנו פלשו אין עם לדבר
    סגור