ויראלי

"העולם לועג לבני בזמן שחייו מתרפקים, עושים בו לינץ פומבי"

ג'ניס סמולס קומבס, אימו של הראפר המפורסם פי דדי, הגיבה על מעלליו של בנה באמצעות עורך דינה. ג'ניס סמולס קומבס: "לחזות במה שנראה כמו לינץ' פומבי בבני לפני שיש ביכולתו להוכיח את חפותו, זה כאב שאין ביכולתי להגדיר במילים"

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pexels, shutterstock)
פרשת הראפר האמריקאי שון קומבס, הידוע בשם הבמה "פי דידי", עולה שוב לכותרות. לאחר שנרשמו לא מעט טענות ברשתות החברתיות כי עשרות אמנים מובילים ידעו במשך שנים על מעלליו של הראפר המוכר ביניהם ביונסה, ג'יי זי, וויל סמית וריהאנה, כעת מחליטה אימו של שון קומבס להגיב על אותה סערה ציבורית ותקשורתית. 
על אף שהראפר המוכר נעצר בעקבות האשמות על תקיפות מיניות, סחיטה במרמה, סחר במין ושידול אנשים רבים לזנות, ג'ניס סמולס קומבס טוענת כי נעשה עוול לבנה האהוב.  בת ה-84 החליטה להגיב על אותה פרשה מוכרת באמצעות עורך דינה:  "אני פונה אליכם היום כאימא שבורה ועצובה מההאשמות נגד בני, שון קומבס. שובר את ליבי לראות את בני נשפט – לא על האמת, אלא על נרטיב שנוצר משקרים". 
עוד הוסיפה האם הכואבת לטעון כי בנה חף מפשע: "לחזות במה שנראה כמו לינץ' פומבי בבני לפני שיש ביכולתו להוכיח את חפותו, זה כאב שאין ביכולתי להגדיר במילים. כמו כל אדם אחר, בני זכאי להישפט, לספר את הצד שלו ולהוכיח שהוא חף מפשע". בין היתר, התייחסה האם לתיעוד המטלטל בו נראה פי דדי מכה את בת זוגו לשעבר, הזמרת קסנדרה ונטורה. 
"אני לא טוענת שבני מושלם, כי הוא לא. הוא עשה טעויות בעבר כפי שכולנו עשינו. ייתכן שהוא לא היה כנה לחלוטין לגבי דברים מסוימים, כמו להכחיש שאי פעם היה אלים כלפי חברתו לשעבר בזמן שמצלמות האבטחה הוכיחו אחרת", כך טענה.
ג'ניס סמולס קומבס המשיכה לטעון כי בנה חף מפשע והוסיפה לציין: "חוסר כנות לגבי נושא אחד, אין משמעו שבני אשם בדברים הנוראיים ובהאשמות המחרידות שמאשימים אותו בהם. הרבה אנשים שהורשעו בשגגה וקיבלו לאחר מכן חנינה, נכנסו לכלא - לא בגלל שהיו אשמים בהאשמות שהופנו נגדם, אלא בגלל שלא התאימו לתדמית של מה שהחברה מחשיבה כ'אדם טוב'.
לראות את העולם צוחק ולועג לבני בזמן שחייו מתרפקים זה משהו שלא אוכל לשכוח. מייסר אותי לראות את העולם פונה נגד בני כל כך מהר בגלל שקרים והטעיות, מבלי לשמוע את הצד שלו".
כאמור, לאחרונה דווח כי הוגשה תביעה נוספת נגד הראפר המוכר וזאת על ידי דוגמנית לשעבר מפלורידה אשר בכתבי התביעה דאגה לכנות את עצמה בשם Jane Doe. על פי המסמכים, פי דדי אנסה אותה כמה פעמים, הכניס אותה להיריון ולאחר מכן דרש ממנה לכאורה לבצע הפלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה