תרבות ופנאי

טיילור או ריהאנה? זו הזמרת העשירה בעולם (עם 1.6 מיליארד דולר!)

טיילור סוויפט שינתה סטטוס למיליארדרית כבר בשנה שעברה, והשנה היא משתדרגת עוד קצת, כשהיא עוקפת את ריהאנה והופכת לזמרת העשירה בעולם
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
טיילור סוויפט קטפה את תואר הזמרת העשירה בעולם לאחר שעקפה את ריהאנה. על פי המגזין פורבס, שוויה של סוויפט, שהגיעה לסטטוס של מיליארדרית כבר בסוף השנה שעברה, צמח הודות להצלחת מסע ההופעות שלה, "Eras Tour".
סוויפט מחזיקה בשיא ההכנסות ממסע הופעות, עם מעל לשני מיליארד דולר ממכירת כרטיסים ל-125 מופעים, כ-16 מיליון דולר לכל מופע. נכון לעכשיו, סוויפט מוערכת ב-1.6 מיליארד דולר. על פי פורבס, הקפיצה בשוויה של סוויפט נובעת גם מהקטלוג המוזיקלי שלה, המוערך עתה ב-600 מיליון דולר, וכן מ-600 מיליון דולר נוספים בתמלוגים. סוויפט מחזיקה גם בנדל"ן בשווי כ-125 מיליון דולר ברחבי ארצות הברית. הסרט שליווה את מסע ההופעות שלה רשם הכנסות של מעל ל-261 מיליון דולר בקופות מאז עלייתו לאקרנים באוקטובר 2023.

סוויפט היא המוזיקאית הראשונה שהפכה למיליארדרית רק בזכות הצלחתה המקצועית בתחום. הזמרת הקודמת שהחזיקה בתואר הזמרת העשירה בעולם היתה ריהאנה, שחייבת את הסטטוס הנחשק להצלחת קו הקוסמטיקה שלה, Fenty Beauty, וקו ההלבשה התחתונה Savage X Fenty. ריהאנה לא שחררה אלבום חדש מ-2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה