ויראלי

הישראלית שסירבה לאחד הכוכבים הגדולים בעולם: "תומך בפלסטין"

עלמה לידיה מרציאנו, מאפרת ישראלית בת 26, קיבלה לאחרונה הודעה מםתיעה במיוחד מכוכב ריאל מדריד, קיליאן אמבפה. אלא שלטענתה, הוא תומך בפלסטינים, ועל כן היא סירבה לו והוא אף חסם אותה בהמשך: "אתה שחקן מצוין אבל אתה שונא את ישראל, ואני יהודייה וגאה להיות כזאת"
מערכת ice |  2
עלמה לידיה מרציאנו (צילום אינסטגרם @almalidia770)
קיליאן אמבפה הוא ללא ספק אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם. כוכב נבחרת צרפת בן ה-25, החל לשחק העונה בריאל מדריד, אליה עבר מפריז סן ז'רמן, ועד כה הוא עושה חיל על המגרש.
אלא שמחוץ למגרש, אמבפה מעורר לא מעט סערות בחייו האישיים. אחרי שנחשף כי יצא עם טרנסג'נדרית בעבר, האקרים פרצו לחשבון הטוויטר שלו ופרסמו שם הודעות תמיכה בפלסטינים ונגד ישראל. בין היתר נכתב: ""פאק ישראל", "free palestine", ועוד. בהמשך, חשבון הטוויטר של אמבפה חזר אליו, וכל הציוצים נמחקו.
אלא שכאן בישראל, בטח בזמן מלחמה ושנאה אדירה שיש נגדנו בעולם, לא אהבו את הדבר והיו שהסיקו שאמבפה הוא שונא ישראל. אחת מהן היא עלמה לידיה מרציאנו, מאפרת ישראלית בת 26, שקיבלה לאחרונה הודעה מפתיעה במיוחד מלא אחר מאשר אמבפה, שהגיב לה על סטורי עם אימוגי' של לב.
למרות שמדובר באחד הכוכבים הגדולים בעולם, מרציאנו דחתה אותו ושלחה לו באנגלית: "אתה שחקן מצוין אבל אתה שונא את ישראל, ואני יהודייה וגאה להיות כזאת". בסוף ההודעה, הוסיפה בעברית: "זה לא יעבוד בינינו מותק. ועכשיו תשבור ת'ראש מה כתבתי לך". מיד לאחר מכן, אמבפה חסם אותה באינסטגרם.
עלמה לידיה מרציאנו, התראיינה בנושא ל"מאקו", שם היא סיפרה על כך: "אחרי ששמעתי כל כך הרבה סיפורים על התמיכה שלו בפלסטין אמרתי שזה באמת לא שווה אפילו את ההודעה, אבל בסופו של דבר כן שלחתי לו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באמת?
    אביש 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא האייליינר הכי מחודד.
    סגור
  • 1.
    יפה כך נכון כך צריך גאווה ישראלית (ל"ת)
    דן 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור