ויראלי

הזמר האהוב מדאיג את המעריצים: "כואב לראות אותו מופיע"

הזמר האהוב פרנקי ואלי, כבר חגג יום הולדת 90, אך עדיין מופיע על הבמות. אלא שלאחרונה, הוא מדאיג מאוד את המעריצים שמתקשים לראות אותו מופיע בצורה הזו. בסרטונים שרצים לאחרונה ברשתות החברתיות, נראה ואלי כשהוא תשוש מאוד ומתקשה מאוד להופיע: "זה עצוב לראות". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמר האהוב פרנקי ואלי, היה אחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם המוזיקה בשנות ה-60. מאז, ואלי התבגר, אך גם בגיל 90 הוא ממשיך להופיע. אלא שהמעריצים שלו כבר מאוד מודאגים ממנו, וטוענים כי נהיה קשה מאוד לראות אותו מופיע.
בשבועות האחרונים עולים תיעודים לרשתות החברתיות מהופעות שעורך ואלי, בהן מצבו לא נראה כל כך טוב, ונראה כי הוא כבר מתקשה מאוד על הבמה, באופן טבעי יש לומר, שכן הוא בן 90, גיל בו נדיר מאוד שאמנים מופיעים.
באחד הסרטונים שרצו ברשת מהופעה של ואלי, הוא נראה חלש, תשוש, בקושי זז על הבמה, כשגם הקול שלו כבר ממש לא נשמע אותו הדבר. המעריצים המודאגים תוהים מדוע הוא מופיע, וחוששים שיקרה לו משהו על הבמה. צפו בתיעוד מההופעה של ואלי.
 
@didyoucatchthis

Frankie Valli: Still Bringing In Crowds at 90 Frankie Valli, the iconic voice behind hits like "Can't Take My Eyes Off You," continues to tour at the remarkable age of 90. However, a growing number of fans and critics are questioning the authenticity of his live performances. Allegations of lip-syncing have been circulating for at least the past five years. While Valli's vocal prowess was undeniable in his prime, many believe that the demands of constant touring have taken a toll on his voice. As a result, it's speculated that lip-syncing has become a necessity to maintain the high standards associated with his name. The controversy has sparked heated debates among fans. Some argue that the importance lies in the overall experience and the nostalgia the show evokes, while others feel deceived by the lack of genuine vocal performance. As the debate rages on, questions about the ethics of lip-syncing in the music industry and the responsibilities of artists to their audiences are brought to the forefront. Whether or not these allegations are true, one thing is certain: the Frankie Valli phenomenon continues to captivate audiences, leaving a lasting impression on the world of music.

♬ original sound - Did You Catch This?

בתגובות לאחד הסרטונים שרצים ברשת נכתב על ידי המעריצים בין היתר כי "זה עצוב לראות, הוא נראה כל כך עייף", כואב לראות אותו מופיע בגיל 90", איפה המשפחה שלו? איך הם מאפשרים לזה לקרות?". מה דעתכם, ואלי צריך להמשיך להופיע?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה