תרבות ופנאי

הזמר האהוב מבטל את כל ההופעות: הדרמה הרפואית נחשפת

רינגו סטאר, הזמר האהוב וחבר להקת הביטלס, נאלץ לבטל את שתי ההופעות האחרונות שלו כחלק מסבב הופעות שהוא עורך בימים אלו בצפון אמריקה, זאת בעקבות מחלה: "רינגו הגיע עם הצטננות ולאחר התייעצות עם רופא הומלץ לו לבטל את שתי ההופעות שנותרו ולנוח"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רינגו סטאר, הזמר האהוב וחבר להקת הביטלס האגדית בן ה-84, נאלץ לבטל את שתי ההופעות האחרונות שלו כחלק מסבב הופעות שהוא עורך בימים אלו בצפון אמריקה, זאת בעקבות מחלה.
ההופעות אותן ביטל רינגו סטאר אמורות היו להיערך בניו יורק ובפילדלפיה. בפוסט שעלה לעמוד האינסטגרם של רינגו סטאר נכתב: "רינגו סטאר ולהקת האול סטאר שלו הודיעו כי למרבה הצער הם נאלצים לבטל את שתי ההופעות האחרונות הקרובות שלהם, עקב מחלה".
עוד נכתב בהודעה שהלהקה, בה רינגו סטאר מככב כסולן, מתופף וקלידן והיא נקראת רינגו סטאר והאול סטארס כי "רינגו הגיע עם הצטננות ולאחר התייעצות עם רופא הומלץ לו לבטל את שתי ההופעות שנותרו ולנוח".
בנוגע לכרטיסים שנרכשו על ידי המעריצים נכתב בהודעה כי: "מחזיקי הכרטיסים יקבלו הודעה בדוא"ל ויקבלו החזר אוטומטי. לחילופין, תוכלו לפנות לנקודת הרכישה שלכם לקבלת החזרים. לסיום נכתב בהודעה שהוציאה הלהקה בדבר ביטול שתי ההופעות בניו יורק ופילדלפיה כי "כמו תמיד, רינגו והאול סטארס שולחים שלום ואהבה למעריצים שלהם ומקווים לראות אותם בקרוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה