תרבות ופנאי

אחד הזמרים הגדולים בעולם חושף דרמה רפואית: "נותרתי מוגבל"

אחד הזמרים הגדולים ביותר בהיסטוריה, אלטון ג'ון בן ה-77, שערך את סבב ההופעות האחרון בקריירה שלו, חשף כי הוא מתמודד עם בעיה רפואית קשה: "התמודדתי עם דלקת עיניים חריפה. אני אמנם מחלים, אבל מדובר בתהליך איטי מאוד וייקח זמן עד שהראייה תשוב"
מערכת ice |  1
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
אחד הזמרים הגדולים ביותר בהיסטוריית המוזיקה העולמית, אלטון ג'ון, ערך לפני כשנה את סבב ההופעות האחרון שלו בקריירה, שהיה לסבב ההופעות השלישי הכי מכניס בכל הזמנים. אלא שאמש (שלישי) ג'ון חשף כי הוא מתמודד עם דרמה רפואית של ממש, שהותירה אותו עם מוגבלות.
אלטון ג'ון העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו חשף: "במהלך הקיץ התמודדתי עם דלקת עיניים חריפה, שלרוע המזל הותירה אותי מוגבל בראייה בעין אחת. אני אמנם מחלים, אבל מדובר בתהליך איטי מאוד וייקח זמן עד שהראייה תשוב לעין הפגועה".
הזמר האהוב בן ה-77 המשיך והודה למי שעוזר ומטפל בו בימים אלה: אני אמנם מחלים, אבל מדובר בתהליך איטי מאוד וייקח זמן עד שהראייה תשוב לעין הפגועה. אני מוקיר תודה לצוות הרופאים והאחיות המעולה וגם למשפחתי, שטיפלו בי היטב בשבועות האחרונים".
 

לסיום, מסר אחד הזמרים הגדולים ביותר בהיסטוריה כי: "אני מקדיש את הקיץ להחלמה ביתית שקטה, ומרגיש אופטימי לגבי ההתקדמות שעשיתי עד כה. באהבה ובהוקרה, אלטון ג'ון".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאחל לך שתחלים במהרה איש יקר. (ל"ת)
    מרקו 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור