ויראלי

קרן פלס בהלם מוחלט: "בבקשה שזה לא נכון"

אחרי שאביה של החטופה לירי אלבג, אלי אלבג, הותקף בסמוך להרמת הכוסית של הליכוד לראש השנה בנתניה, שם הגיע להפגין, קרן פלס הזדעזעה ותקפה: "מי שפגע באבא הקדוש הזה, הוא ביצה מקולקלת"
מערכת ice |  4
קרן פלס (צילום אינסטגרם/ קרן פלס)
אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג, הגיע להפגין בנתניה בסמוך להרמת כוסית של מפלגת הליכוד לראש השנה, אך הושפל על ידי חלק מהאנשים שם אחרי שנזרקו לעברו ביצים ואף אחד מהנוכחים צעק לו: "סינוואר ממן אותכם".
מי שממש לא אהבה את זה היא הזמרת והיוצרת קרן פלס, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו צירפה כתבה בנושא, וכתבה ברקע: "לא לא לא לא לא לא. בבקשה שאני קוראת לא נכון".
עוד הוסיפה וכתבה פלס: "ובינתיים לירי וכל האחיות, האחים שלנו, חלק מאיתנו, בני אדם שפתאום נחטפו ומאז נמקים במנהרות, עדיין שם. מי שפגע באבא הקדוש הזה, הוא ביצה מקולקלת".
הסטורי של קרן פלס
האירוע המחריד והמזעזע הזה הוציא מדעתה גם את מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער, ששוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל בתוכניתם המשותפת ב-103FM על האירוע המכוער הזה, ותקפה את המעורבים בצורה קשה מאוד.
משעל זעם: "זה פשוט בושה וחרפה", כאשר גאולה אבן סער חיזקה את דבריו והתפוצצה: "אתה מכיר את המילה תשטיף? זה בעצם המיץ של הזבל, אז המיץ של הזבל שמטפטף זה האדם שבא אתמול והתחיל להתעמת ולהטיח דברים באלי אלבג, אבא של לירי".
גאולה אבן סער הוסיפה לתקוף את המעורבים: "מה אתה מתקרב בכלל לאלי אלבג? אגב, זכותו להפגין במקום כזה או אחר. האדם האסוף והמנומס הזה שבסך הכול רוצה את הבת שלו בחזרה והלוואי שזה יקרה. מה אתה בא ואומר לו 'סינוואר מממן אותך'? אתה יצאת מדעתך? בקיצור תשטיף".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאוסה!! בלתי נסבלת!!!!!! (ל"ת)
    איה 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    כמה עלוב ועצוב
    איכס 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ככה נראית רודפת פרסום נואשת
    סגור
  • 1.
    מחריד מה שקן פלס אמרה ירדה מהפסים
    הרועצת המשפטית 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שתלך לגור עם אחיה מהנוחבות
    סגור
  • מחריד שלא טיפלו בך עם ביפר עד עכשיו.
    חרדי משתמט 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חרדי-נוחבה משתמט אנטי-ציוני כמוך צריך להיות מוגלה לעזה בע"ה. ולא לשכוח לחבר לך ביפר לפנים בע"ה. לך, ולילדים שלך, האנסיביביסטים מקפריסין.
    סגור