ויראלי

קרן פלס נגד ראש הממשלה: "רוצה לחרב את המדינה"

הזמרת התייחסה לחדשות האחרונות שמסעירות את המדינה: "הממשלה שלנו מזעזעת. היום כולנו בני ערובה, קל יותר להיות שפוי על ספה מול טלוויזיה, החטופים נמקים במנהרות. אחיות ואחים שלנו!"
מערכת ice | 
קרן פלס, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, חיים גולדברג)
קרן פלס שיתפה את העוקבים בתחושות הקשות שמלוות אותה בתקופה אחרונה בעקבות החדשות על האירועים הפוליטיים האחרונים.
בסטורי שפרסמה אמש (שני) כתבה הזמרת קרן פלס: "הממשלה שלנו מזעזעת. ראש הממשלה שלנו מחרב את המדינה שטובי בנינו ובנותינו מסרו נפשם במאבק על קיומה. תמיד חיינו במאבק - אבל היו לנו חיים. היום כולנו בני ערובה, קל יותר להיות שפוי על ספה מול טלוויזיה, החטופים נמקים במנהרות. אחיות ואחים שלנו!".

(מתוך חשבון האינסטגרם של קרן פלס)
בהמשך הוסיפה הזמרת וכתבה: "זה לא שמאל וימין פה - אל תאמינו לשקרים ולסיסמאות. זה מאבק של כולנו יחד על עצם קיומנו פה, ביחד. אולי מחר נשיר שירים".
נזכיר כי זו אינה הפעם הראשונה שקרן פלס יוצאת נגד ראש הממשלה. לאחר נאומו של נתניהו בקונגרס האמריקאי פלס התבטאה נגדו וכתבה "יופי של נאום, וכל התשואות למי שכתב ולמבצע המרשים, על זה אין עוררין, אבל החטופים שלנו עדיין נמקים מתחת לאדמה וקולם אינו נשמע בעברית או באנגלית. דממה זועקת".
פלס הוסיפה וכתבה: "קדימה ראש ממשלת ישראל, תאשר מיידית את העסקה שקרויה על שמך ושים תאריך סיום לאסון הנורא בתולדותיו שקרוי גם הוא על שמך. לא לוקחים קרדיט רק על הצלחות. קח אחריות גם על הכשלון- תחזיר אותם הביתה!". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה