ויראלי

קרן פלס לנתניהו: "האסון הנורא בתולדותיו קרוי על שמך"

קרן פלס בפניה לראש הממשלה, בעקבות נאומו בקונגרס האמריקאי: "תאשר מיידית את העסקה שקרויה על שמך ושים תאריך סיום לאסון הנורא בתולדותיו שקרוי גם הוא על שמך. לא לוקחים קרדיט רק על הצלחות. קח אחריות גם על הכשלון"
רוני שיינר |  1
קרן פלס חוזרת לישראל (צילום צילום מסך מתוך האינסטגרם של קרן פלס)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אמש בקונגרס האמריקאי. בין היתר, הודה נתניהו ארוכות לנשיא ג'ו ביידן על תמיכתו, ולנשיא לשעבר דונלד טראמפ. הוא האריך בדברים על נושא שחרור החטופים, אך לא הזכיר בשום מובן את העסקה, לא בהסכמתו לעניין, ואף לא בהתנגדותו אליה. כמו כן, נתניהו לא הזכיר את המצב הפוליטי בישראל, ולמרות שאיזכר כיצד הוא עצמו אישר מבצעים לשחרור החטופים, לא הביא שום אזכור לכך שהיה ראש הממשלה בזמן טבח השביעי באוקטובר.
נאומו של נתניהו עורר כצפוי שיח ברשת וקיבל תגובות רבות. "יופי של נאום", כתבה קרן פלס, "וכל התשואות למי שכתב ולמבצע המרשים, על זה אין עוררין, אבל החטופים שלנו עדיין נמקים מתחת לאדמה וקולם אינו נשמע בעברית או באנגלית. דממה זועקת". פלס הוסיפה וכתבה: "קדימה ראש ממשלת ישראל, תאשר מיידית את העסקה שקרויה על שמך ושים תאריך סיום לאסון הנורא בתולדותיו שקרוי גם הוא על שמך. לא לוקחים קרדיט רק על הצלחות. קח אחריות גם על הכשלון- תחזיר אותם הביתה!". 

הסטורי שפרסמה קרן פלס (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה וחרפה לאנשים האנרכיסטים
    הכל הזוי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן מי את שתתני הוראת לראש הממשלה תתעסקי בעניין ואל תחפשי צומי תתביישי לך
    סגור