ויראלי

מגישת חדשות 12 חוגגת יום מאושר: "הייתה בתהום וסימנה מטרה"

חברתה הטובה של תום נשר שזכתה בענק עם סרטה 'קרוב אלי' בפרס אופיר, כתבת ומגישת מערכת חדשות 12 אדוה דדון כתבה: "אהובת ליבי בדרך לאוסקר! מה כולנו יכולות ויכולים ללמוד מהסיפור של תום? שמהמצב הכי ירוד בחיים אפשר לעשות שיא של אומנות. אמר את זה מאיר אריאל: ״המכות הכי קשות בחיים קוטפות את כל האוסקרים"
מערכת ice |  4
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מסך קשת 12)
אמש (שני) נערך במתחם אקספו בתל אביב טקס פרסי אופיר של האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה לשנת 2024 בהנחיית גלית חוגי בו חולקו 18 פרסי הצטיינות. במוקד עמד סרט הביכורים של תום נשר, בתו של אבי נשר, שגרפה פרסים ומחמאות מכל עבר.
חברתה הטובה, כתבת ומגישת מערכת חדשות 12 אדוה דדון כתבה בגאווה: "אהובת ליבי בדרך לאוסקר! מה כולנו יכולות ויכולים ללמוד מהסיפור של תום? שמהמצב הכי ירוד בחיים אפשר לעשות שיא של אומנות. אמר את זה מאיר אריאל: ״המכות הכי קשות בחיים קוטפות את כל האוסקרים".

היא המשיכה: "תום הייתה שם בתהום, במקום הכי נמוך ועצוב שאפשר לדמיין והחליטה להפוך אותו למה שהיא תמיד חלמה לעשות- קולנוע. היא מהווה השראה לרבים בתחומה, אבל זה לא מה שהיא סימנה לעצמה כמטרה, אלא את מה אחיה, ארי ז״ל, יחשוב על היצירה שלה. בהכי פשוט- ״הוא ירצה לראות את הסרט שעשיתי בקולנוע או לא?״.
לסיום רשמה: "כשזה מה שהיה לנגד עיניה, היא הציבה יעדים, עבדה קשה הכי טוטאלית שאפשר, גייסה את האנשים הכי טובים לצידה, לא כאלה עם שמות מפוצצים אלא את ההכי מוכשרים למה שהיא צריכה, ובלי (למרות מה שנהוג לחשוב) קיצורי דרך. תום, אני הכי שמחה בשבילך. שמרי לי מקום לידך בשולחן"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חרטא
    בוזגלו פרידמן 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היא לא היתה אשכנזיפתית לא היתה מקבלת פרס והיא גם הבת של הכל חרטא
    סגור
  • 3.
    מדהימה
    חיים 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבת מדהימה אין עליה מכול הבחינות מגיע לה את כול הטוב שבעולם.
    סגור
  • 2.
    אחת העלובות ביותר כמו חיים אתגר בעעע (ל"ת)
    אלונה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    תום נשר (ל"ת)
    שיר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור