ויראלי

גיא הוכמן מסרב לרדת מישראל: "זה לא באמת טרנד"

הקומיקאי כתב: "אם הייתי סבור שילדיי יגדלו להיות יותר מאושרים בחוץ לארץ, לא הייתי מהסס. אדם צריך קודם כל לדאוג למשפחתו. אבל אף לא מבטיח לי את זה. אין יאוש בעולם כלל, ואם יש, אז הוא לא באמת נעשה יותר נוח בברלין"
מערכת ice |  1
גיא הוכמן (צילום יח"צ משרד התחבורה)
גיא הוכמן, אחד הבדרנים המובילים בישראל, מספר על התחושות שלו בשל החלטת לא מעט ישראלים לעזוב את ישראל עם משפחתו ולעבור לחו"ל בשל המצב המורכב בזירה הפוליטית שגורם לרבים לחשוב שהם נרמסים לכאורה על ידי השלטון.
הוכמן כתב בפייסבוק שלו: "ירידה מהארץ. אתחיל מהסוף, זה לא מיינסטרים. אז יש כמה כתבות בטלוויזיה, כמה פוסטים בפייסבוק, אבל זה לא המרכז, זה לא באמת טרנד. וזה גם לא לא בסדר. אם הייתי סבור שילדיי יגדלו להיות יותר מאושרים בחוץ לארץ, לא הייתי מהסס. אדם צריך קודם כל לדאוג למשפחתו. אבל אף לא מבטיח לי את זה. אין יאוש בעולם כלל, ואם יש, אז הוא לא באמת נעשה יותר נוח בברלין".

הוא המשיך: "ונכון, זה מבאס שעוזבים כמה יהודים טובים, אבל נשארים פה חבר׳ה לא פחות טובים, מלאי תקווה וסבלנות כלפי המולדת. בריחת מוחות? ברוך השם יש מספיק מוחות לעם הזה. אני מכיר את זה מהבית. יש לי אח גדול עם מוח גדול שגר עשור בתפוח הגדול, ובזמן שהוא חי את החלום האמריקאי עם הקולג׳ והכסף והנימוס הצבוע, זה התחיל לדגדג לו. אולי זה ה-dna, אולי זו תחושת הזרות התמידית, אבל הניצוץ היהודי נדלק דווקא כשאתה בגולה. בסוף הוא חזר הביתה. מעולם לא ראיתי אותו כה מאושר ושלם".
עוד כתב: "וכן, אנחנו בתוך תקופה קשה וחרא פה, אבל זה החרא שלנו, והוא זמני, והוא עדיין מריח הכי טוב בעולם. ומתישהו כולם ילכו הביתה, כל דור הכישלון המדיני והצבאי, ויגיע דור חדש שייצב את הספינה וימשיך את המסע הזה בן אלפי שנים שנקרא ארץ ישראל. ואלה שקפצו מהסיפון כשהגלים היו קצת חזקים, ככל הנראה יחזרו בשלב מסוים. ואם לא הם, אז ילדיהם, ואם לא - אז לא".
לסיום הדגיש הוכמן: "הכל בסדר, שכל יהודי יחיה את חייו. שורה תחתונה, כמה שמנסים למכור לכם את זה עכשיו, זה לא טרנד. הרוב נשאר פה להילחם, ולשקם, ולבנות. הרוב נשאר לשמור על הבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלךהעולםםםל (ל"ת)
    יוגב 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור