ויראלי

בת ה-84 שנחטפה בסרטון מצמרר מהשבי: "שרק יהיה שלום, בלי לריב"

אלמה אברהם נראית בסרטונים שצולמו על ידי מחבלי חמאס במהלך חטיפתה ובמהלך השבי שלה, כשהיא מנסה להידחק דרך שער הקיבוץ עם שקית תרופות ביד. בסרטון נוסף, היא פונה לראש הממשלה נתניהו ומבקשת "לעשות שלום", בהנחה שההצהרה הוכתבה לה. אברהם שוחררה לאחר שבעה שבועות בשבי בסכנת חיים

מערכת ice | 
אלמה אברהם (צילום השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
אלמה אברהם, תושבת נחל עוז בת 84, תועדה בסרטונים שצולמו על ידי מחבלי חמאס במהלך חטיפתה ב-7 באוקטובר ובמהלך השבי שלה. בסרטון הראשון, אברהם נראית מנסה להידחק דרך שער הקיבוץ עם שקית תרופות ביד, בעוד מחבל מורה לה לצאת ומצלם אותה. התיעוד נחשף על ידי ליאור אוחנה ב-ynet. 
בסרטון נוסף, שצולם במהלך השבי, אברהם פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו ומבקשת ממנו "לעשות שלום", כאשר סביר שההצהרה הוכתבה לה על ידי המחבלים. אברהם שוחררה בפעימה השלישית של עסקת החטופים לאחר שבעה שבועות בשבי, ונמצאה במצב קשה עם סכנה לחייה. היא אושפזה למשך 163 ימים עד לשחרורה מבית החולים.
 
התמונות שהופצו הראו אותה מובלת על אופנוע לשטח הרצועה בין שני מחבלים חמושים. "אנחנו נתמוך בך אם אתה תאמין בנו ותעשה שלום איתנו. כולנו ביחד. בלי לריב ורק שיהיה שלום", אומרת אברהם בסרטון. "הסיפור של אלמה הוא סיפור של ניצחון, היא הביאה לעצמה תרופות", אמר פרופ' חגי לוין, "הסרטונים שלה בשבי כואבים ומעלים מחשבות קשות על מצבם של מי שחטופים כבר 332 יום. אין להם זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה