ויראלי

כוכב האח הגדול בחשיפה מטלטלת: "הזנחתי את עצמי, עליתי המון"

אורי נגר כתב לעוקביו ברשתות החברתיות: "האמת היא שבשנה האחרונה קצת הזנחתי את עצמי. הייתי באופוריה מטורפת, הרבה בילויים, סטלות, לילות עם שעות ספורות של שינה - וואלה, זה פוגע חד-משמעית בהכל. בנפש, בעבודה, ביום-יום שלך ובקשר שלך עם הקרובים שלך"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
בעונה שעברה, אורי נגר, היה אחד הדמויות המרכזיות בתכנית "האח הגדול" של רשת 13, אבל מסתבר שלא הכל זוהר וכפי ששיתף את עשרות אלפי עוקביו באינסטגרם הוא חווה משבר לא קטן וחושף כי עלה במשקל בצורה דרמטית.
נגר כתב: "האמת היא שבשנה האחרונה קצת הזנחתי את עצמי. הייתי באופוריה מטורפת, הרבה בילויים, סטלות, לילות עם שעות ספורות של שינה - וואלה, זה פוגע חד-משמעית בהכל. בנפש, בעבודה, ביום-יום שלך ובקשר שלך עם הקרובים שלך".

עוד המשיך והסביר בסטורי שהעלה בשעת לילה מאוחרת: "אתה פשוט נשאב לבילויים האלה, ואפילו קצת מתמכר לתשומת לב ול'פנטזיה' הזאת, שבסוף משאירה אותך הרבה יותר ריק ממלא. עזבו את זה שגם עליתי במשקל והגעתי למשקל של שלוש ספרות, משהו שלא היה מעולם, אפילו האנשים הקרובים העירו לי. ברגע שזה קרה, אתה אומר לעצמך כבר 'חאלס, צריך לקחת את עצמך בידיים'",
לסיום עדכן: "חזרתי להתאמן, לישון כמו שצריך ולאכול טוב, מרגיש פי כמה יותר טוב. ירדתי משלוש הספרות המלחיצות האלו, חזרתי למידות שלי והיום-יום שלי מרגיש שגעת. ממליץ לכולכם להפוך את היום שלכם לבריא יותר. שיהיה לכם יום מסודר, זה גם מוריד את מפלס החרדה כמעט לגמרי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה